Investiţii de peste 100.000 de euro în modernizarea Itsy Bitsy FM

Investiţii de peste 100.000 de euro în modernizarea Itsy Bitsy FM

Itsy Bitsy FM a realizat în ultima perioadă o serie de investiții importante. A investit în dotarea studioului principal, cu cea mai nouă tehnologie audio, în aplicaţia, care face ca postul să poată fi ascultat oricând şi oriunde, în numărul scurt *ITSY, fiind prima companie media din România, care foloseşte astfel de număr scurt. “Acum ne-am modernizat și suntem în

Campanie contra bullying și cyberbullying

Campanie contra bullying și cyberbullying

GMP PR și Itsy Bitsy au lansat campania ”Viața secretă a copilului tău”, o inițiativă care își propune să ajute copiii, părinții și profesorii din România să lupte împotriva bullying și cyberbullying (hărțuirea prin intermediul tehnologiei), fenomene extrem de răspândite la nivel mondial, care au luat amploare și în România. Astfel, grupul de inițiativă invită familiile cu copii (5-12 ani)

Itsy Bitsy continua campania pentru “1 iunie, zi libera”

Itsy Bitsy continua campania pentru “1 iunie, zi libera”

Parte a unei campanii care urmareste sa schimbe relatia dintre copiii si parintii din Romania, determinandu-i pe cei din urma sa petreaca mai mult timp de calitate alaturi de cei mici, Itsy Bitsy FM a invitat 40 de personalitati iubite de public sa povesteasca jocul preferat din copilarie. Cele 40 de idei de joaca vor aduce in fiecare zi la

Nadia Tataru: vom ramane mereu un mediu sigur pentru copii

Nadia Tataru: vom ramane mereu un mediu sigur pentru copii

In decembrie anul acesta, primul radio pentru copii din Europa a implinit 10 ani de emisie. Despre cum au fost acesti ani, despre esente si transformari, dar si despre planuri, am discutat cu Nadia Tataru, fondator si director general al Itsy Bitsy. Ati aniversat primii zece ani. Ce s-a schimbat in tot acest interval in viata echipei Itsy Bitsy? Intr-adevar,

O noua identitate vizuala pentru Itsy Bitsy

O noua identitate vizuala pentru Itsy Bitsy

Odata cu lansarea grilei de programe pentru aceasta toamna Itsy Bitsy FM si o noua identitate vizuala.    Schimbarea imaginii lui Itsy si a lui Bitsy a fost realizata cu sprijinul GO Studio, divizia de business a GMP Group, specializata in design grafic si branding, care a creat si identitatea noua de brand Itsy Bitsy, in urma cu un an.

Vedetele si jocurile copilariei

Vedetele si jocurile copilariei

Vara aceasta, in fiecare zi, pe radio sau online, mai multe vedete prezinta jocurile lor preferate din copilarie la Itsy Bitsy FM. “Baza” jucata de Dobro, “Castelul” lui Calin Goia in varianta de la Cluj, “Ratele si vanatorii” jocul preferat al Andreei Marin sau “Cataratul in copaci” fara de care copilaria nu mai este atat de fascinanta, dupa cum povesteste

Universul femeilor

Universul femeilor

Ziua de 8 martie de anul acesta a generat contextul propice pentru mai multe studii si analize privind comportamentul si asteptarile femeilor, precum si raporturile si egalitatea de sanse pe piata muncii. Foto: © Kutt Niinepuu | Dreamstime.com Am colectat si va prezentam rezultatele catorva dintre cele mai recente studii lansate in Romania avand ca tema centrala femeile. Date demografice,

Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

Cand vine vorba de alimentatia copiilor, parintii cumpara emotional, conteaza ca brandul sa fie sanatos si dorit de copii, in vreme ce specialistii recomanda rational. Pentru acestia din urma conteaza caracteristicile produsului: provenienta si calitatea ingredientelor folosite, dar si modul de prelucrare. Aceasta este principala concluzie a studiului Top Food Brands, comandat de Itsy Bitsy si realizat de compania de