Ciocolata cu dragoste de performanta

Ciocolata cu dragoste de performanta

Schimbarea aduce provocari, dar si oportunitati. Este si cazul lui Mihai Georgescu, unul dintre cei mai longegivi manageri din FMCG, care a ajuns in fruntea companiei Kandia Dulce dupa mai mult de 20 de ani la Wrigley Romania. Dupa atatia ani la Wrigley Romania, cum ati ales Kandia Dulce? Cred ca, dupa 21-22 de ani, pana la urma resimti nevoia

Ambasadoarele dulciurilor

Ambasadoarele dulciurilor

Dintre cei care comenteaza in mediul online cu privire la brandurile de dulciuri, majoritatea sunt femei. Marcile Kinder si Raffaello inregistreaza conversatii apartinand in procent de 100% femeilor in intervalul 14-22 iulie 2014. Heidi si Milka starnesc interesul femeilor in procent de 97% si, respectiv, 95%, in timp ce Snickers este brandul care atrage si atentia barbatilor, 30% dintre comentariile

Rom Autentic, in lupta pentru romanizare

Rom Autentic, in lupta pentru romanizare

<p> Dupa campaniile realizate alaturi de McCann Erickson, precum “Noul Rom”, care a reanimat spiritul patriotic, schimband steagul romanesc de pe ambalajul Rom Autentic cu cel american sau “Romanii sunt destepti”, o initiativa care a schimbat sugestiile din cautarile Google despre romani din atribute negative in atribute pozitive sau, cel mai recent, campania “Bucharest not Budapest”, care si-a propus sa

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2012

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2012

Borsec conduce Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, editia 2012, fiind urmat de Gerovital, Dorna, Poiana, La Dorna, Plafar, Cris-Tim, Kandia, Napolact si Fares. Clasamentul are la baza un studiu realizat de catre Unlock Market Research pentru revista Biz si a fost lansat astazi in cadrul conferintei BrandRo. In topul de anul acesta au intrat patru noi marci