Cele mai valoroase 100 de branduri globale

Cele mai valoroase 100 de branduri globale

Giganţii din tehnologie, Google, Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook, ocupă primele 5 poziţii în Topul BrandZTM 2017 al celor mai valoroase 100 de branduri la nivel mondial, dat publicităţii de WPP şi Kantar Millward Brown. Amazon înregistrează cea mai mare creştere în valoare nominală dintre brandurile din Top 100, ajungând printr-un plus de $40.3 miliarde (+41%) la o valoare de

Studiu: Cum pot fi reclamele eficiente?

Studiu: Cum pot fi reclamele eficiente?

Doar 15% dintre reclame transmit mesaje ușor de asimilat, arată un studiu lansat recent de Kantar Millward Brown.   Raportul, intitulat “Make a lasting impression”, pornește de la analiza bazei de 160.000 de reclame testate de către Kantar Millward Brown și arată modul în care reclamele pot deveni eficiente prin înțelegerea factorilor care creează memorabilitate. Reclamele care reușesc să îi

Asta vrea generația Z de la reclame

Asta vrea generația Z de la reclame

Adolescenții se dovedesc a fi o provocare pentru publicitari. Aceștia reprezintă generația cel mai greu de atras. Dintre toate generațiile, printre ei se numără cei mai mulți „ad block-eri”. Oferă clipurilor video doar 10 secunde pentru a-i impresiona și preferă reclamele video cu recompense, pe cele skippable și pe cele care îi implică și pe ei într-un fel. „Generaţia Z

Cum va arăta marketingul în 2017?

Cum va arăta marketingul în 2017?

Înțelegerea nevoilor, aspirațiilor și comportamentului Generației Z și descurajarea fenomenului de ad-blocking sunt două dintre prioritățile pe care ar trebui să le aibă anul viitor departamentele de marketing, se arată în arată ghidul făcut, recent, public de către Kantar Millward Brown, cu privire la provocările și oportunitățile industriei de marketing în următoarele 12 luni. De asemenea, potrivit specialiștilor Kantar Millward