Analiză genetică pentru sport și nutriție, în premieră, în România

Analiză genetică pentru sport și nutriție, în premieră, în România

reLife Wellness, prima platformă de Lifestyle Medicine din România, a devenit distribuitor exclusiv al DNAFit și a lansat cea mai avansată analiză genetică pentru nutriție, sport și wellbeing. DNAFit este o analiză genetică non-invazivă, realizată cu ajutorul unei mostre de salivă, care poate fi recoltată în confortul propriului camin. Analiza testează 45 de variații de gene, aflate în strânsă legătură

Schimbare de management la Saatchi & Saatchi PR

Schimbare de management la Saatchi & Saatchi PR

Larisa Petrini paraseste Saatchi & Saatchi Public Relations  si ii preda stafeta lui Radu Florescu. Noul brand sub care va functiona agentia din ianuarie 2015 este Centrade PR. Despre aceasta decizie, dar si despre noul business pe care urmeaza sa-l lanseze, povesteste in interviul pe care l-a acordat Biz. In prezent, Larisa Petrini este Health & Wellbeing Coach, certificata de

Primul curs Shero Personal Branding

Primul curs Shero Personal Branding

Shero, prima formula completa de personal branding dedicata femeilor din Romania, va sustine de la inceputul lunii noiembrie primul curs, in parteneriat cu Creative Learning by Designist.ro. Cursul este structurat in 5 workshop-uri, desfasurate atat in timpul saptamanii, cat si in weekend. Cursurile vor alterna expuneri teoretice, exercitii practice, studii de caz si discutii libere. Cele cinci ateliere, se adreseaza

Larisa Petrini: Think big!

Larisa Petrini: Think big!

<p> Larisa Petrini, Managing Partner, Saatchi & Saatchi PR, vrea sa vada diversitate si inovatie in competitia de anul acesta ADC*RO Awards.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR? </strong></p> <p> Creativitatea in campaniile de PR este esentiala. De baza este ideea campaniei. Totul porneste de la o idee buna. Apoi este foarte important cum

Un nou inceput

Un nou inceput

<p> <strong>La 20 de ani de la infiintare, Centrade Saatchi & Saatchi Romania se reinventeaza. Compania trece lunile acestea printr-un amplu proces de restructurare, la finalul caruia va prezenta un nou model de business, mult mai bine ancorat in realitatile vremurilor actuale.</strong></p> <p>  </p> <p> De catevaluni bune, Saatchi e in schimbare. Intreaga companie trece printr-o restructurare la finalul careia

Ambasadorii bunului gust

Ambasadorii bunului gust

<p>  </p> <p> Larisa Petrini, Managing Partner la Saatchi & Saatchi PR, este cel mai nou ambasador al lui Jamie Oliver pentru Food Revolution Day in Romania. Aceasta s-a alaturat unui numar de alti 300 de ambasadori la nivel global, cinci dintre acestia fiind din Romania. Food Revolution Day este o campanie initiata de celebrul bucatar englez Jamie Oliver, iar

Larisa Petrini:

Larisa Petrini:

<p> <strong>Larisa Petrini este Managing Partner al Saatchi&Saatchi PR</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong></p> <p> PR-ul nu moare doar se transforma. Desi sunt voci care spun ca PR-ul este in agonie, sunt convinsa ca ne aflam in punctul unei revolutii in comunicare. Datorita faptului ca nu mai suntem incorsetati de reguli, gasim  modalitati diferite de a ajunge la