Radiografia a zece ani de business

Radiografia a zece ani de business

Lecția numărul unu este că nu există “scurtături” în avocatură și în business. Dacă vrei să ai succes pe termen lung, trebuie să te ferești de tentația de a ocoli regulile de etică sau legalitate. Lecția numărul doi este că trebuie să livrezi înainte să ceri. Și lecția numărul trei este că schimbarea este regula jocului și trebuie să fii

Lecții ca să fii mai bun în business

Lecții ca să fii mai bun în business

După 300 de ediții Biz în care am analizat lumea afacerilor mereu dintr-o perspectivă originală, este momentul să sintetizăm lucrurile care fac diferența în business. Iată 300 de lecții desprinse din experiența de afaceri și de viață a oamenilor de business din România. Am discutat cu mii de antreprenori, manageri și profesioniști de-a lungul celor 300 de ediții ale revistei

Lecții de business: Viorel Panaite, Human Invest

Lecții de business: Viorel Panaite, Human Invest

Reputația și atractivitatea brandului companiei tale sunt la fel de importante și în interior, și în exterior. Când brandul este la fel de atractiv și în interior, și în exterior, compania este solidă, productivitatea, inovația și calitatea experiențelor oferite clienților se îmbunătățesc constant. Brandul companiei atrage sau respinge oamenii pe care îi cauți. Cum multe provocări vin acum dintr-un deficit

Lecții de business: Mircea Turdean, Farmec

Lecții de business: Mircea Turdean, Farmec

Pune pasiune în tot ceea ce faci! Pentru a atinge succesul, este nevoie ca totul să fie făcut cu pasiune. În momentul în care există pasiune, sarcinile nu mai sunt resimțite ca fiind datorii sau obligații, ci ca noi provocări de a deveni mai bun. În plus, pasiunea te motivează mai mult decât orice și te ajută să cauți mereu

Lecții de business: Veronica Savanciuc, Lowe Group

Lecții de business: Veronica Savanciuc, Lowe Group

Să avem curaj. Niciun business nu a început din comoditate, ci fiecare inițiativă de a crea ceva presupune un act de îndrăzneală și de asumare a unor riscuri. Curajul este esențial și pe parcurs, deoarece în orice business, la fel ca pe plan personal, avem nevoie să inovăm permanent, să ne reinventăm și să ne adaptăm tendințelor. Să ne implicăm

Lecții de business: Sergiu Biriș, Trilulilu, Zonga

Lecții de business: Sergiu Biriș, Trilulilu, Zonga

Găsește-ți timp pentru a-ți pune gândurile în ordine. Pentru că sediul nostru este în Cluj, iar clienții noștri cei mai mari sunt în București, am fost nevoit în ultimii ani să merg destul de des la București cu treabă. În perioadele mai aglo­merate am zburat chiar săptămânal. La început a fost obositor, însă mai târziu am învățat să mă folosesc

Lecții de business: Felix Pătrășcanu, FAN Courier

Lecții de business: Felix Pătrășcanu, FAN Courier

Dacă vrei să fii respectat de ceilalți, respectă-i tu mai întâi, indiferent dacă sunt parteneri, furnizori sau angajați. Este o regulă pe care am învațat-o din familie, e din setul celor „șapte ani de acasă“ dar este mai valabilă ca oricând. Nu poți pretinde celorlalți ceea ce tu nu oferi sau nu arăți. Când alegi să interacționezi cu cineva, alege

Lecții de business: Gabriel Mureșanu, Awareness Power

Lecții de business: Gabriel Mureșanu, Awareness Power

Singur nu poți reuși. Mai devreme sau mai târziu o să obosești. Echipa pe care o construiești în jurul tău te reprezintă. Mai devreme sau mai târziu obosești și totul își pierde din intensitate. O mulțime de oameni realizați financiar sunt neîmpliniți, oamenii pleacă de lângă ei și rămân fără prieteni. Sunt mulți antreprenori care nu au avut grija de

Lecții de business: Virgil Șoncutean, Allianz-Țiriac Asigurări

Lecții de business: Virgil Șoncutean, Allianz-Țiriac Asigurări

Oamenii nu te urmează ca lider până nu sunt convinși că îți pasă de ei. Puterea ta în negociere este dată de valoarea planului B. În orice proces de schimbare organizațională există o treime din oameni care așteptau schimbarea și o vor susține de la început, o treime care vor „sta pe gard“ indeciși și o treime care se vor

Lecții de business: Radu Florescu, Centrade | Cheil

Lecții de business: Radu Florescu, Centrade | Cheil

Punctualitatea te face să ieși în evidență.  Incredibil ce efect are asupra comunității de afaceri dacă ajungi la timp la o întâlnire. Este un semn al stabilității și al seriozității care este atât de ușor de făcut, totuși atât de puțini o fac. Mi s-a spus, dar apoi am experimentat că în România trebuie să te aștepți mereu la ceva