Marketing Stiri

Premiu romanesc la IAC Awards

1 apr. 2016 2 min

Premiu romanesc la IAC Awards

Reading Time: 2 minute

Agentia Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero si parte a grupului Lowe Romania, a fost premiata in cadrul editiei de anul acesta a Internet Advertising Competition (IAC) Awards. Proiectul Spiderkids VR, dezvoltat pentru a promova expozitia “Tesaturi periculoase” gazduita de Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”, i-a adus agentiei de digital premiul pentru „Cea mai buna aplicatie mobila in domeniul educatiei”, acesta fiind astfel singurul premiu castigat de o agentie din Romania la editia aceasta a competitiei.

Muzeul Antipa si-a propus, prin intermediul unei expozitii de paianjeni si scorpioni vii organizata in perioada 26 februarie – 5 iulie 2016 (si mai apoi prelungita la cererea publicului pana in septembrie), popularizarea acestor specii, care merita sa fie cunoscute si respectate de publicul larg. Profero a creat un joc de realitate virtuala (VR) prin care cei mai mici vizitatori au fost incurajati sa intre pentru cateva minute in exoscheletul unor paianjeni sau scorpioni si sa vada viata prin ochii minusculi ai acestor arahnide. Teama s-a transformat in fascinatie in aceasta lume virtuala, copiii avand ocazia sa simta cum este sa fii de 1000 de ori mai mic, cum poti merge pe pereti si cum un simplu dormitor poate parea o lume imensa ce asteapta sa fie explorata.

Rezultatele proiectului: in doar doua zile de activari, peste 200 de copii au interactionat cu aplicatia VR dezvoltata de Profero, iar expozitia “Tesaturi periculoase” a fost vizitata de 43.000 de persoane.

Echipa Profero implicata in proiect a fost formata din: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer, Lowe Group), Anca Masek (Art Director), Alin Marghidanu (Copywriter) şi Vlad Emandi (Flash Designer).

IAC Awards este o competitie internationala care are ca scop recunoasterea celor mai bune proiecte digitale din 96 de industrii si 9 formate digitale precum reclame online, video, mobile, newsletter, email si social media. Evenimentul este organizat, incepand din anul 1999, de Web Marketing Association (WMA), o organizatie din SUA care include specialisti din domeniile publicitate, PR, design si marketing online.  

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: