Millward Brown: predictii pentru 2016

Millward Brown: predictii pentru 2016

Marketerii trebuie sa optimizeze reclamele video si pe cele pentru ecranele mobile, sa evalueze oportunitatile televizoarelor conectate la internet si sa dezvolte continut de brand care sa inspire. Acestea sunt trei dintre directiile pe care le-a facut publice Millward Brown in raportul anual privind predictiile legate de digital si media. Asadar, una dintre predictiile Millward Brown se refera la oportunitatea

Google, cel mai valoros brand din lume

Google, cel mai valoros brand din lume

Cu o valoare de 159 miliarde de dolari si o crestere anuala de 40%, Google este cel mai valoros brand din lume, conform rezultatelor BrandZ ™ – Top 100 branduri globale realizat de Millward Brown. Dupa ce timp de trei ani a ocupat primul loc, Apple coboara pe 2 in contextul unei scaderi de 20% din valoarea brandului, la 148

Apple, in continuare la putere

Apple, in continuare la putere

<p> Apple ramane lider in topul BrandZTM, topul celor mai valoroase 100 branduri globale, cu o valoare estimata la 185 miliarde dolari.</p> <p>  </p> <p> Apple a crescut cu doar +1% in ultimul an, comparativ cu cresterea de +51% a principalului sau rival, Samsung, care este acum pe pozitia 30 la nivel global cu o valoare a brandului de 21