Investiție de 1,3 milioane de euro

Investiție de 1,3 milioane de euro

FrieslandCampina România, producătorul brandului de lactate Napolact, a inaugurat o nouă linie de producție în fabrica din Cluj-Napoca, în urma unei investiții de 1,3 milioane de euro. Astfel, compania și-a tripla capacitatea de producție. “Vom continua să investim în această fabrică și în optimizarea proceselor pentru a putea susține inovația în ceea ce privește portofoliul de produse”, a declarat Cornel

Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

Cand vine vorba de alimentatia copiilor, parintii cumpara emotional, conteaza ca brandul sa fie sanatos si dorit de copii, in vreme ce specialistii recomanda rational. Pentru acestia din urma conteaza caracteristicile produsului: provenienta si calitatea ingredientelor folosite, dar si modul de prelucrare. Aceasta este principala concluzie a studiului Top Food Brands, comandat de Itsy Bitsy si realizat de compania de

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2013

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2013

Pe primul loc in Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, pentru al patrulea an consecutiv, se afla Borsec, urmat de Dorna, La Dorna, Gerovital, Plafar, Dero, Napolact, Cris-Tim, Pate Sibiu si Zuzu.   Clasamentul are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz si a fost lansat miercuri, 11 septembrie, in

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2012

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2012

Borsec conduce Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, editia 2012, fiind urmat de Gerovital, Dorna, Poiana, La Dorna, Plafar, Cris-Tim, Kandia, Napolact si Fares. Clasamentul are la baza un studiu realizat de catre Unlock Market Research pentru revista Biz si a fost lansat astazi in cadrul conferintei BrandRo. In topul de anul acesta au intrat patru noi marci