Imaginea bate textul

Imaginea bate textul

Mesajele vizuale de avertizare de pe pachetele de tigari au un impact emotional mai puternic decat cel al mesajelor text. Iar mesajele care fac referinta la faptul ca fumatul dauneaza direct sanatatii fumatorului si a oamenilor din jurul sau sunt mai eficiente decat mesajele generale care avertizeaza ca fumatul ucide. Acestea sunt principalele rezultate ale studiului proiectul “Neuro Against Smoking”,

Cum aduce neuromarketingul inovatia in retail

Cum aduce neuromarketingul inovatia in retail

Neuromarketingul este important in retail pentru ca majoritatea deciziilor (intre 85 si 95%) se iau fara implicare constienta, a declarat Lluis Martinez-Ribes, Retail Innovation Expert, la Bucuresti, la conferinta Retail Revolution. “Neuromarketingul este marketing de ultima generatie, este filosofie si semiotica, ofera solutii, dar face si o harta a sentimentelor”, a spus Lluis Martinez-Ribes. El a explicat modul cum sistemul

Neuromarketing: mesajele scrise pe pachetele de tigari nu au niciun impact

Neuromarketing: mesajele scrise pe pachetele de tigari nu au niciun impact

<p> Pornind de la comportamentul fumatorilor de evitare a mesajelor de pe pachetele de tigari, Synergon Consulting si Medix Co au investigat prin tehnici de neuromarketing efectele pe care le au respectivele imagini asupra fumatorilor si ex-fumatorilor.</p> <p>  </p> <p> Cu ajutorul unor tehnici de neuromarketing s-au obtinut date nu doar despre ce gandeste consumatorul in mod constient, ci si