Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Pentru orice afacere matură, online-ul poate aduce venituri similare cu cele din retailul fizic
Comerțul online a crescut accelerat în ultimii ani, mai ales după ce pandemia a convins tot mai mulți români să se...
Comerțul online a crescut accelerat în ultimii ani, mai ales după ce pandemia a convins tot mai mulți români să se...
Footprints AI, companie românească ce operează una dintre cele mai avansate platforme de retail media din lume, deschide primul birou în...
Pikito, proiect care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, a devenit operațional și în...
Una dintre cele mai creative și de succes agenții de publicitate din lume, dar și din Italia, FCB Partners a crescut...
Carrefour România anunță preluarea responsabilității pentru departamentul de E-commerce de către Gabriela Stănică, care devine astfel Chief Information, Data Officer și...
Tommy Hilfiger, deținut de PVH Corp., anunță lansarea tommy.com în România. Lansarea platformei e-commerce urmează strategia Tommy Hilfiger care vizează stimularea...
România traversează o etapă accelerată de digitalizare, cu efecte directe asupra retailului tradițional care va migra tot mai mult către comerțul...
Retailerul francez de bricolaj Leroy Merlin a deschis al patrulea magazin din București, pe Bulevardul Theodor Pallady, ajungând la un număr...