Penny Market, investiții de 120 mil. lei în remodelarea rețelei

Penny Market, investiții de 120 mil. lei în remodelarea rețelei

REWE România a finalizat remodelarea a 170 de magazine Penny Market în format Future Store în toată țara prin investiții în valoare de peste 120 milioane de lei. Procesul de remodelare a fost început în martie 2015 și s-a încheiat în luna noiembrie a anului 2018. Conceptul Future Store este realizat pe baza unor studii de piață complexe și a

Penny Market, 100 de produse sub brandul Hanul Boieresc

Penny Market, 100 de produse sub brandul Hanul Boieresc

În anul în care România sărbătorește Centenarul, Penny Market lansează 100 de produse inedite sub brandul Hanul Boieresc. Acestea sunt realizate după rețete care au fost pe gustul românilor în ultimele decenii și pot fi găsite exclusiv în magazinele Penny Market din toată țara.  Cele 100 de produse aniversare Hanul Boieresc sunt împărțite în mai multe categorii: mezeluri și preparate

Lecția germană de leadership

Lecția germană de leadership

Daniel Gross, director general, Penny Market a vorbit la Zilele Biz despre principalele lecții de leadership pe care le-a învățat în cei peste 18 ani de când lucrează la grupul german REWE. Prezent la cea de-a 17-a ediție a Zilelor Biz, eveniment care are loc în perioada 12 – 16 noiembrie la ARCUB Gabroveni, Daniel Gross, directorul general al REWE

Penny Market, creștere cu 17% a cifrei de afaceri

Penny Market, creștere cu 17% a cifrei de afaceri

REWE România a raportat o cifră de afaceri de aproape 3 mld. lei în 2017, cu 5% mai mult în comparație cu 2016. Pentru divizia Penny Market, creșterea înregistrată a fost de 17% mai mult în comparație cu anul anterior, anunță compania, într-un comunicat de presă. Compania continuă să investească în piața de retail din România datorită politicii sale de

Centenarul celebrat în toate prăvăliile Penny

Centenarul celebrat în toate prăvăliile Penny

REWE România lansează campania „100 de ani de România” dedicată Centenarului Marii Uniri, continuarea firească a conceptului „de România”, lansat anul trecut. Cu această ocazie, compania a inițiat republicarea cărții „Dictatura Gastronomică” de Constantin Bacalbașa, într-o primă ediție ilustrată de la scrierea ei. „În contextul preocupărilor noastre constante de a înțelege românii și în continuarea firească a conceptului de comunicare

Penny Market continuă extinderea

Penny Market continuă extinderea

Penny Market a ajuns la o rețea de 221 de magazine în România, după ce în luna decembrie a anului trecut a deschis șase noi unități în cinci județe. Care sunt noile magazine Penny? Penny Market din Râmnicu Valcea, aflat pe strada George Cosbuc, nr. 4.  Magazinul are o suprafață de vânzare de 797,05 m2 și o echipă formată din

Penny Market lansează berea Haiduc

Penny Market lansează berea Haiduc

Combinând tradițiile și ingredientele din surse locale, Penny Market lansează berea marca proprie Haiduc, recent comercializată în întreaga rețea națională de magazine. Berea Haiduc este un produs unic în portofoliul companiei, realizat după o rețetă originală și din 100% ingrediente românești, a anunțat lanţul german de supermarketuri, într-un comunicat de presă. „Cu un design special, identitatea de brand a produsului

Penny Market continuă reorganizarea și extinderea  

Penny Market continuă reorganizarea și extinderea  

REWE România, compania care deține lanțul de magazine Penny Markey, a remodelat 30 de magazine în intervalul aprilie – iulie 2017. În luna iulie au fost redeschise 12 magazine în 12 județe din România. O dată cu un nou design, au fost reorganizate categoriile de produse, dar articolele selecționate zi de zi. Procesul continuă în luna august cu 7 noi

Retailul devine verde

Retailul devine verde

Penny Market este primul retailer din România care obține certificarea ISO 50001, ceea ce înseamnsă că politicile sale energetice au fost recunoscute de către un organism independent, folosind un standard internațional, pentru toate magazinele, depozitele din țară, precum și pentru sediul central. După o investiție de aproape 4 milioane de euro în managementul energetic al magazinelor din România, Penny Market

Investiție de 19 milioane de euro în Bacău

Investiție de 19 milioane de euro în Bacău

Cu o investiție de peste 19 milioane euro, Penny Market, parte din grupul REWE, a inaugurat un nou centru logistic. Situat comuna Nicolae Bălcescu (jud. Bacău), acesta este primul depozit logistic al unui retailer modern din România localizat în zona Moldovei. Complexul logistic a fost dezvoltat de către KÉSZ Holding Zrt., sucursala Cluj-Napoca, și dispune de o suprafață totală construită