Cum dezvolți un program de loializare… de succes?

Cum dezvolți un program de loializare… de succes?

Competitivă prin definiție, România este una dintre piețele europene cu un ritm accelerat de dezvoltare și un mediu propice pentru industria de retail. de Yuri Kotlomin Înainte de a dezvolta și a IMplementa un program de loializare, sunt mai multe aspecte de care un retailer trebuie să țină cont. Printre cele mai importante este nevoia ca programul să fie în

Yuri Kotlomin, UNGA: personalizarea, cheia programelor de loializare din retail

Yuri Kotlomin, UNGA: personalizarea, cheia programelor de loializare din retail

Expert în domeniul programelor de loializare pentru industria de retail, Yuri Kotlomin, director general al UNGA Rusia și CEE, vorbește despre potențialul pieței românești și proiectele cheie dezvoltate de compania pe care o conduce. Pe parcursul ultimilor șapte ani, Kotlomin a vândut și gestionat  numeroase proiecte de loializare pentru mari retaileri, de la faza de concept până la cea de

UNGA, pentru al doilea an consecutiv pe scena Loyalty Magazine Awards din Londra

UNGA, pentru al doilea an consecutiv pe scena Loyalty Magazine Awards din Londra

Compania olandeză UNGA, specializată în programe de loializare în retail, activă pe piața românească din 2015, este pentru al doilea an consecutiv laureată la Loyalty Magazine Awards, competiție organizată de una dintre cele mai prestigioase publicații de profil din lume. Campania ”Little Garden”, dezvoltată de UNGA a fost desemnată câștigătoare în două categorii în care a fost nominalizată: ”Best Use