UNGA, pentru al doilea an consecutiv pe scena Loyalty Magazine Awards din Londra

Compania olandeză UNGA, specializată în programe de loializare în retail, activă pe piața românească din 2015, este pentru al doilea an consecutiv laureată la Loyalty Magazine Awards, competiție organizată de una dintre cele mai prestigioase publicații de profil din lume.

Campania ”Little Garden”, dezvoltată de UNGA a fost desemnată câștigătoare în două categorii în care a fost nominalizată: ”Best Use of Communications Including Social Media” și ”Best Short Term Loyalty Initiative”. Premiile au fost decernate în cadrul unei gale care a avut loc la Londra, în data de 19 iunie 2018.

Programul de loializare ”Little Garden” a fost implementat de UNGA pe parcursul ultimilor ani în mai multe țări europene, dar și în regiuni mai îndepărtate, precum Noua Zeelandă și Africa de Sud. Pe piața românească, programul este  implementat anul acesta începând cu sfârșitul lunii mai.

”Pe parcursul ultimilor doi ani, am ajutat copiii din întreaga lume să devină mici grădinari. Cum? Prin colecțiile de mini-kituri de grădinărit pe care le-am creat pentru ei si care conțin ghivece și semințe pentru ca cei mici să își poată crește plantele preferate. Ne bucurăm că am dezvoltat acest program și în România și suntem încrezători în succesul acestuia”, a declarat Yuriy Kotlomin, Directorul UNGA pentru Europa Centrală și de Est & Rusia 

Programul a fost dezvoltat pornind de la ideea că grădinăritul este o activitate îndrăgită de toate vârstele, cu atât mai mult de copii care adoră să se joace în timp ce învață lucruri noi despre ceea ce-i înconjoară, iar îngrijirea plantelor poate fi o activitate deopotrivă educațională, cât și una amuzantă pentru cei mici. 

În 2017, compania olandeză a câștigat în cadrul aceleiași competiții premiul ”Best Short-Term Loyalty Campaign” pentru programul de loializare “My Little Shop”. Programul “My Little Shop” a fost implementat cu succes în România, Cehia, Portugalia, Turcia, Africa de Sud, Noua Zeelandă, iar în Olanda, țara unde a fost derulat prima dată, a devenit cea mai de succes campanie din istoria de 125 de ani a retailerului Albert Heijn. În numai cinci săptămâni de la lansare, 50 de milioane de figurine în miniatură, create special pentru acest program, și-au găsit loc în casele olandezilor. 

UNGA a luat naștere în 2006 și este specializată în dezvoltarea și implementarea de programe de loializare pentru segmentul de retail. Compania are sediul central în Amsterdam și o echipă alcătuită din profesioniști ce provin din peste 16 națiuni ale lumii. Compania are birouri în Hong Kong și Moscova, este activă în peste 25 de țări. În România, compania este prezentă din 2015 și a derulat programe de loializare pentru clienți precum: Lidl, Profi, OMV/Petrom.

Din portofoliul global de clienți UNGA fac parte retaileri din întreaga lume, printre care: Lidl, Tesco, Billa, Albert Heijn, Albert, Penny, New World, Cheekers, Carrefour, COOP, Spar și mulți alții.