Top 10 cele mai responsabile companii din Romania

Top 10 cele mai responsabile companii din Romania

Coca-Cola HBC, Raiffeisen, Ursus, Heineken, Petrom, Telekom, Rompetrol, ALRO , CEZ Distributie si Auchan sunt considerate cele mai perfomante companii din Romania in abordarea responsabilitatii sociale, potrivit Romania CSR Index 2015, lansat de The Azores. Topul este o premiera in Romania, se afla la prima editie si va fi realizat anual pentru a analiza performantele companiilor in timp. Foto:© Weerapat

IAA Romania anunta Ziua Publicitatii si Premiile de Excelenta IAA

IAA Romania anunta Ziua Publicitatii si Premiile de Excelenta IAA

IAA Romania anunta cea de a II-a editie a Zilei Publicitatii, eveniment realizat cu sprijinul PRO TV. Aceasta manifestare isi propune sa aduca in atentia tuturor actorilor din piata, de la profesionistii din industria de marketing si comunicare pana la autoritatile din institutiile publice, teme de actualitate care vorbesc despre importanta publicitatii in societate. In prima parte a evenimentului, care

Marketing Research & Trends 2015 prezinta noile trenduri in marketing

Marketing Research & Trends 2015 prezinta noile trenduri in marketing

Pe 6 si 7 octombrie, cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare. Punem pe masa discutiilor cele mai importante trenduri in piata, de la cele care vizeaza comportamentul consumatorului, trenduri in comunicare, pana la trenduri care actioneaza

Foodwise, divizia pentru food & beverages

Foodwise, divizia pentru food & beverages

Grupul de comunicare Hello lanseaza Foodwise, divizie specializata ce va comunica pentru clientii din zona de food & beverages ai grupului. Portofoliul va cuprinde companii si branduri precum Ursus Breweries (Ursus, Timisoreana, Ciucas), PPD Romania (cu marci ca J&B, Johnnie Walker, Smirnoff, TazovskyVodka, Campari, Cinzano, Aperol), Coca-Cola HBC, Friesland Campina, Lactalis, Hame etc. Hello estimeaza pentru Foodwise venituri de aproximativ

Bere la borcan

Bere la borcan

Grolsch a lansat luna aceasta The Jar (Borcanul), noua modalitate de a bea berea la draught. Sustinator al experientelor unice, Grolsch si-a obisnuit publicul cu o abordare inovatoare, creativa, prin experimente ca Experience Hotel si Anti-Mall, care au “provocat” de fiecare data normele. Creativitatea este elementul cheie pentru Grolsch, care isi propune sa o aplice in orice activitate. Iar consumul

Viva la Fiesta, in stil Mojito!

Viva la Fiesta, in stil Mojito!

Redd’s Mojito, noul mix de bere cu aroma de  Mojito, a fost lansat in cadrul unei campanii bazate pe conexiunea dintre Cuba, tara de origine a noii arome si faptul ca Redd’s este singura bere din Romania care se adreseaza unui un public feminin.  Campania se intituleaza Viva la Fiesta. Partea de ATL a fost realizata de catre Arsenoaiei&Matasel, agentia

Graffiti PR a castigat contul Ursus si comunicarea corporate a Ursus Breweries

Graffiti PR a castigat contul Ursus si comunicarea corporate a Ursus Breweries

<p> Dupa patru luni de pitch, Graffiti PR anunta castigarea contului Ursus si comunicarea corporate a Ursus Breweries.</p> <p>  </p> <p> Efortul de a castiga increderea Ursus Breweries a durat patru luni, timp in care au fost sustinute 3 prezentari, au fost realizate peste 200 de slide-uri si au fost implicati 7 consultanti care au dedicat peste 120 de ore

Cum a fost la BrandRo

Cum a fost la BrandRo

BrandRo, primul eveniment Biz din aceasta toamna, a strans laolalta mai mult de 250 de specialisti in marketing, brand manageri, practicieni in branding si advertising, presa si bloggeri. La o monitorizare rapida de presa, am generat prin eveniment mai mult de 50 de preluari in toata presa centrala, portalurile principale de news si business si in site-urile si blogurile de