Marketing

Expozitia “Print beautifies our life” se afla in Energiea in perioada 12 septembrie – 7 octombrie

16 sept. 2013 2 min

Expozitia “Print beautifies our life” se afla in Energiea in perioada 12 septembrie – 7 octombrie

Reading Time: 2 minute

<p> Cele opt lucrari castigatoare ale provocarii “Print beautifies our life” sunt expuse in perioada 12 septembrie – 7 octombrie, in Energiea, in cadrul unei expozitii speciale realizate de AdPrint Foundation.</p> <p>  </p> <p> Campania “Print beautifies our lives” s-a adresat creativilor si agentiilor de publicitate din intreaga lume.</p> <p>  </p> <p> Lucrarile castigatoare au fost alese de un juriu format din creativi internationali de renume: Michael Weinzettl, Editor-in-chief, Lürzers Archive, Stefan Schmidt, Fondator si Creative Director, dieckertschmidt; Philippe de Ceuster, Partener si Creative Director, Mortierbrigade; Pol Úbeda Hervàs, Senior Art Director, JWT si Gian Carlo Lanfranco & Rolando Cordova – Senior Creatives, Fred & Farid.</p> <p>  </p> <p> Cele 8 campanii castigatoare sunt: executia “There is a David Beckham for every woman”, din campania cu acelasi nume, semnata de Friends Advertising-Romania, executia “Clown”,  campania “Freedom”, realizata de Next Advertising-Romania, executia “Giftwrap”, semnata de Casa Imago-Republica Moldova, lucrarea “Fly pack”, campania “Better on paper”, realizata de Publicis Bucharest-Romania, lucrarea “Guinness”, campania “From product to brand”, semnata de Mercury 360-Romania, lucrarea “It works”,  semnata de Fletcher Agency-Spania, executia “Flexible”, din campania “I am!”, semnata de AdVenture-Romania si lucrarea “Frinculescu”, din campania “Print not dead”, realizata de Publicis Bucharest, Romania.</p> <p>  </p> <p> In cadrul campaniei “Print beautifies our life” au fost inscrise 114 executii/62 de campanii, semnate de catre 33 de participanti, din 9 tari</p> <p>  </p> <p> <a href=”http://www.adprintfestival.com”>AdPrint</a> si-a extins activitatea incepand cu 2013 si isi propune sa genereze, sa reuneasca si sa promoveze publictatea in print, graphic design-ul si media printate la nivel international. Competitia anuala care premia publicitatea va fi inlocuita cu o serie de proiecte ce vor mobiliza agentiile sa creeze, pe baza unor briefuri, reclame in print care sa ilustreze valoarea acestui mediu.</p> <p>  </p> <p> Campania “Print beautifies our life” a fost realizata in parteneriat cu Grolsch, Pepsi, DDB Romania si Energiea.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: