Stiri Tech

Facebook testează un nou mod de a publica articole

5 iul. 2021 2 min

Facebook testează un nou mod de a publica articole

Reading Time: 2 minute

Facebook se inspiră din tot ceea ce există pe piață. Acum testează o funcționalitate prin care anumiți utilizatori să poată grupa mesajele ca pe twitter, în thread-uri, aceste puncte de interes pentru utilizatori.

Threadurile inspirate de twitter

Pe twitter există o opțiune în care utilizatorii pot adăuga mai multe mesaje la o postare inițială, generând aceste threaduri. Pe twitter acest lucru vine din motivarea că platforma are un număr limitat de caractere, doar 280 de caractere pot fi scrise într-un tweet.

Pe Facebook nu este această limită de caractere. Însă la fel ca pe twitter, pe rețeaua socială oamenii au tendința de a posta mai multe mesaje despre un anumit subiect. Este în obișnuință deja faptul că atunci când un mesaj nu a avut un reach potrivit, un alt mesaj pe aceeași temă ar putea ajunge la mai multe persoane.

Threadurile, gândite pentru evenimente în desfășurare

Facebook a explicat că testează această funcție acum pentru un număr limitat de persoane. Iar o persoană care a scris despre un anumit subiect pe rețeaua socială va putea adăuga mai multe mesaje pe aceeași temă, la fel ca pe twitter.

O idee unde ar putea fi folosite astfel de mesaje, ar putea fi la evenimentele în desfășurare. Ceea ce știm noi sub denumirea de live text, la competiții sportive, premii și așa mai departe. Facebook ar putea grupa aceste mesaje pentru o mai bună afișare a lor, decât oamenii să vadă în newsfeed un tip de mesaje pe care uneori să nu le înțeleagă.

Facebook este o platformă destul de generoasă cu ce conținut se poate urca acolo. Nu are limită la upload de poze și videourile pot ocupa cât de mult spațiu pot. Când vine vorba de caractere într-o postare, se pot scris 63,206 caractere într-un singur mesaj. Dacă ar avea cineva răbdare să citească atât.

Facebook va lansa și o platformă de newsletter: Bulletin

Facebook pregătește lansarea Bulletin, o platformă de tip newsletter. Deja are o pagină separată, bulletin.com, dar și creatori de conținut care scriu newslettere pentru această platformă. Este în versiune beta, iar creatorii de conținut pentru această platformă au fost selectați de Facebook.

Nu sunt primii, Facebook concurează aici sau s-a inspirat de la alte platforme de tip newsletter cum ar fi Substack sau clasicul Mailchimp. În schimb pe platforma Bulletin, Facebook va plăti creatorii de conținut.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: