Pe parcursul anului 2019, producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat o creștere notabilă, cu peste 46%, a veniturilor magazinului online, comparativ cu anul anterior. Totodată, pentru 2020, compania estimează o creștere a vânzărilor de cel puțin 25% în segmentul e-commerce-ului.
“Anul 2019 a fost unul de succes în ceea ce privește rezultatele obținute de platforma online Farmec, acestea fiind în linie cu trendul ascendent al pieței de e-commerce. Numărul mediu lunar de vizitatori unici a crescut la peste 200.000 de persoane, ceea ce ne demonstrează preferința consumatorilor români de a face cumpărături online. Am început anul acesta implementarea a două noi modalități de livrare pentru comenzile online, având posibilitatea de a ridica comenzile direct din magazinele noastre de brand sau din lockerele puse la dispoziție de companiile de curierat partenere”, a declarat Alina Spânu, Manager Vânzări Online, Farmec.
Tranzacțiile de pe telefonul mobil au crescut și ele într-o proporție semnificativă, cu peste 60% în 2019, comparativ cu 2018. De aici rezultă și o nouă strategie pe care compania o adoptă, aceea de a dezvolta propria aplicație mobilă. În plus, platforma online va dispune de un nou format, cu funcționalități intuitive pentru consumatori.
Atunci când vine vorba despre modalitatea de plată, 25% din totalul comenzilor înregistrate în 2019, în creștere față de anul precedent, au fost achitate cu cardul.
Farmec estimează că în anul 2020 numărul mediu lunar de vizitatori va crește cu 20% și, totodată, valoarea medie a coșului de cumpărături va înregistra o creștere de aproximativ 15%.
În prezent, valoarea medie a coșului de cumpărături se ridică la peste 150 lei, printre cele mai apreciate branduri din portofoliul companiei regăsindu-se: Gerovital H3 Evolution, Aslavital, Farmec, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Beauty, Nufăr sau Triumf.
Startup-ul fintech MetaWealth și One United Properties anunță un acord-cadru de 20 de milioane de euro pentru apartamente de închiriat,…
Peste 70.000 de turişti români şi străini s-au aflat în hotelurile şi apartamentele de vacanţă de pe Litoralul românesc, în…
Performanța remarcabilă a UniCredit în trimestrul I 24, cu un impuls în toate liniile de taxe, marchează al 13-lea trimestru…
Digi Communications NV va propune acționarilor săi distribuirea de dividende în valoare de aproximativ 120 milioane lei pentru anul fiscal…
În perioada 19 – 21 aprilie 2024, în colaborare cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, Lidl România a organizat la nivel…
Cu toții știm cât de dificil este să-ți extinzi afacerea dincolo de piața locală. Alegerea greșită a primei piețe țintă…