Stiri

Finanțare de 150.000 de euro pentru Ziora, platformă de AI cu servicii post-vânzare

21 oct. 2021 2 min

Finanțare de 150.000 de euro pentru Ziora, platformă de AI cu servicii post-vânzare

Reading Time: 2 minute

Ziora, un start-up de tehnologie pentru administrarea afacerii și a programărilor online pentru saloane de beauty, clinici medicale și cluburi sportive, targetează o finanțare de 150.000 de euro anul acesta pentru a dezvolta o platformă de Inteligență Artificială care să automatizeze serviciile post-vânzare. Ziora va valida modulul AI în propria aplicație de administrare a afacerii.

Modulul de AI ar reduce cu 80% cheltuielile aferente serviciilor post-vânzare și va permite o înrolare mai rapidă a noilor clienți. Ziora face parte din acceleratoare precum Commons Accel, Launch sau Startarium și este deja în discuții pentru finanțarea modulului de AI.

Automatizări pentru creșterea cifrei de afaceri

Compania va implementa inițial platforma de Inteligență Artificială în aplicația proprie și apoi o va adapta pentru alte softuri create pentru saloanele de înfrumusețare, clinici medicale, cluburi sportive, saloane de wellness.

În prezent, Ziora automatizează programările și ajută saloanele de înfrumusețare, wellness, clinicile medicale și cluburile sportive să își facă marketing targetat și să își crească cifra de afaceri. Aplicația poate fi utilizată pentru orice domeniu care necesită planificare și programări. De asemenea, aplicația permite furnizorilor de servicii să își dezvolte o relație personalizată cu clienții, care să ducă la fidelizarea acestora, fără a încasa bani la fiecare programare.

350.000 de programări în primele nouă luni din 2021

În primele nouă luni ale anului, prin  Ziora au fost create 350.000 de programări pentru 3.000 de clienți business din 20 de orașe ale României.

“Deși am creat o interfață intuitivă și tutoriale, aproape 60% din clienți au nevoie de instructaj online sau telefonic atât pentru utilizarea inițială cât și pentru utilizarea noilor functionalități. Timpul alocat unui client pentru serviciile post-vânzare este de 2-3 ori mai mare față de cel necesar în vânzarea propriu-zisa. Folosind tehnologia AI, vom interacționa permanent cu utilizatorul pentru a-l ghida pentru folosirea tuturor functionalitatilor aplicației. Practic, informația se schimba de la «Ce anume face?» la «Cum anume face aplicația?»”, afirmă Marius Chiriță, CEO și co-fondator Ziora.

Noua investiție pe care o targetează Ziora se va adăuga celei de 50.000 de euro aduse de fondatori și de un grup de investitori privați, inclusiv membri ai TechAngels România.

Cine sunt investitorii

Printre investitorii Ziora se numără Lucian Rotar, antreprenor în serie și consultant pentru mai multe firme din Franța și Romania, și Mihai Guran, vicepreședinte al TechAngels Romania și CEO al Guran Consulting Global. Aceștia fac parte și din Consiliul Consultativ al Ziora având rolul de a superviza la nivel strategic acțiunile companiei.

“Prin acest modul de Inteligență Artificială învingem retincența la schimbare a utilizatorilor, în special a angajaților și diminuăm efortul și timpul de învățare pentru folosirea aplicației. În plus, reducem semnificativ sau chiar eliminăm cheltuielile pentru trainingul și retenția clienților pentru că nu mai este nevoie de instructaj telefonic sau online, tutoriale dedicate, actualizarea permanentă a ghidului de utilizare din aplicație. Aceste probleme sunt comune tuturor dezvoltatorilor de aplicații, iar rezolvarea constă în soluțiile de self-learning aduse de Machine Learning. De exemplu, piața globală a aplicațiilor software pentru clinicile stomatologice a depășit 1,3 miliarde de dolari în 2020, iar în 2027 ar putea să ajungă până la 3,4 miliarde de dolari, conform Global Market Insights, unul dintre factorii creșterii fiind impactul major pe care instrumentele de tip AI le aduc odată cu implementarea”, adaugă Marius Chiriță.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: