Finanțe

First Bank lansează noua colecție de carduri, cu design inspirat din arta americană

Reading Time: < 1 minut

First Bank lansează o nouă colecție proprie de carduri, pe care le transformă în accesorii artistice inedite, inspirate din arta americană. Noul design este semnat de Cheil | Centrade și are în prim plan elementele de identitate de brand deja cunoscute și reinterpretate.

Primele trei carduri din această colecţie, Visa Shop & Cash, Visa Business Debit EUR și Debit Visa Platinum RON, sunt deja disponibile în toate sucursalele băncii.

Toți clienții First Bank care își deschid conturi noi, dar și cei care au nevoie să înlocuiască vechile carduri vor beneficia de cardurile cu design nou. Întreaga colecţie nouă de carduri va fi lansată până la finalul anului 2022.

„Pentru noi, procesul de redesign a fost un exerciţiu vizual de a aduce tribut ADN-ului american, prin celebrarea celor mai memorabile influenţe americane în design. Jucându-ne cu diferite stiluri inspirate de artişti americani celebri a rezultat o serie de carduri în care simbolul “1” ia rolul unui element central, versatil şi modular, adoptând pe fiecare card o altă cromatică, un alt pattern, un alt stil pentru a reflecta personalitatea artiştilor omagiaţi.”

Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade

Elaborat în jurul celui mai important element vizual al brandului, simbolul ”1”, design-ul a avut şi un raționament funcţional: noile carduri sunt uşor recognoscibile în portofelele electronice Apple Pay și Google Pay.

„Noua colecție de carduri este una premium, iar prin intermediul său le transmitem clienților valorile noastre, precum și povestea artiștilor moderni americani, care au revoluționat istoria artei. Arătând mereu diferit, dar totuși unitar, noile carduri First Bank pot fi privite ca o serie de mini opere de artă de buzunar, ce le reamintesc mereu deţinătorilor de The American Way.”

Viorel Ruse, Director de Marketing și Comunicare la First Bank
Gabriel Barliga

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

14 ore ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

o zi ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

o zi ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

o zi ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

o zi ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

o zi ago