Antreprenori Stiri

Francize românești atractive pentru investitori în 2019

14 mart. 2019 3 min

Francize românești atractive pentru investitori în 2019

Reading Time: 3 minute

Trend-ul francizelor a luat amploare și în România ultimilor ani. Fie că vorbim de servicii, produse sau domeniul HoReCa, tot mai multe francize românești au luat naștere, unele deja devenind un brand în toată regula, atingându-și potențialul, iar altele reprezentând o oportunitate de investiție, un pionierat deloc de neglijat.

De exemplu, urmatoarele trei francize prezentate mai jos, pot fi o opțiune pentru cei care își doresc să investească in 2019.

  1. Ritter Broker
r1Această companie, activează, după cum îi spune și numele, în domeniul financiar de asigurări și a lansat în urma cu mai putin de un an, un pachet de franciză ce oferă potentialilor parteneri șansa de a lucra cu 27 de societăți de asigurări, 3 societăți de administrare a fondurilor de pensii pilon III și cu 10 companii de leasing financiar și operațional, putând să ofere peste 1000 de produse financiare potențialilor clienți.

În momentul de față, compania dorește să implementeze un sistem de franciză pentru a putea oferi servicii de calitate la nivel național, oferind posibilitatea clienților din orașe mai puțin dezvoltate din punct de vedere al sistemului financiar de asigurări și brokeraj, să beneficieze de polițe și oferte de leasing atent concepute pentru nevoile sale.

În afară de un vast portofoliu de produse financiare, gata create în urma unor analize și discuții ample cu societățile colaboratoare, Ritter Broker pune la dispoziția francizatului nu doar un brand și un birou sau stand frumos amenajat ci și un know how vast, îmbinat cu posibilitate de a comercializa niște produse premium special concepute împreună cu companiile de asigurări și leasing pentru a putea satisface necesități diverse și a venii în întâmpinarea clientului.

Pentru a deveni partener Ritter, acceseaza link-ul https://ritter.ro/devino-partener

  1. La Jetoane
j1În 2013 conceptul ‘La Jetoane’, spălătoria auto în regim self-service,  a fost lansată în Iași. După cum sugestiv îi spune și numele, aceasta functionează prin achiziționarea unui jeton în valoare de 5 lei, iar mai apoi poți folosi o boxă de spalare a mașinii, după bunul plac.

Idee de business a avut impact iar mai târziu, în 2017, au luat naștere alte 2 locații. În momentul de față există 3 spălatori self-service operate de “La Jetoane” în Iași, și dorința de a se extinde în toată țara, în sistem de franciză. În momentul de față cele trei locații din Iași ajung in 2018 la o cifră de afaceri de 400.000 Euro iar de curând s-a semnat prima franciză “La Jetoane” ce urmează a fi implementată în orașul Bârlad.

Costul mediu este de aproximativ 15-17k euro / boxă de spălare completă iar francizatul ideal trebuie să conștientizeze implicările, beneficiile și costurile date de franciză. Costul total al investitiei este dat de numărul de boxe de spălare X 15k euro + costul amenajării terenului adiacent spălătoriei.

De exemplu o locație de 4 boxe de spălare cu amenajarea unei suprafețe de teren de 1000 mp ar avea un cost total aproximativ de 65-70k euro iar o astfel de franciză poate genera peste 100.000 Eur cifră de afaceri anual, în condiții optime de trafic.

Mai multe detalii găsiți accesând link-ul următor www.lajetoane.ro/franciza

  1. Okfea
e1Okfea – coffee&juice bar to go – este un concept modern și alternativ de mini-cafenea, care și-a propus să ofere tuturor clienților experiența unică a coffee shop-urilor de tip „speciality”, folosind un mix echilibrat de cafele de origine și practicând prețuri corecte și accesibile oricui.

Existând în momentul de față 4 cafenele proprii, o franciză și o locației tip social-bar în cadrul MNAC București, Okfea dorește să se exitindă în sistem de franciză în București și nu numai, planuind o expansiune intensă în următorii 2 ani și atingerea numărului de 50 de locații.

Pentru a achiziționa o astfel de franciză trebuie să știți că taxa de franciză este de 3500 Eur + TVA, iar contractul se semnează pe o perioadă de 5 ani. Costul total, cuprinzând taxa de franciză, implementarea efectivă, amenajarea spațiului, echipamente și un stoc inițial de marfă este cuprins între 10.000 și 20.000 Eur în funcție de dimensiunea spațiului, de preferat fiind o locație între 10 și 25 mp. Bine de știut este și faptul că francizatul mai achită o taxa de 3,5% din cifra de afaceri +TVA (redevenţe) şi o taxă de 1,5%+TVA pentru activităţi de marketing şi promovare.

Detalii pe larg despre franciză cât și despre produse puteți regăsi pe pagina dedicată francizei Okfea okfea.ro/franciza/.

 

Foto ID 92437525 © One Photo | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: