Stiri Management

Georgios Stassis, președintele Grupului PPC, desemnat „Cel mai bun CEO”, pentru al treilea an consecutiv

7 iul. 2025 2 min

Georgios Stassis, președintele Grupului PPC, desemnat „Cel mai bun CEO”, pentru al treilea an consecutiv

Reading Time: 2 minute

Grupul PPC a obținut, și în 2025, premii importante la șapte categorii în cadrul prestigiosului sondaj anual „Emerging EMEA Executive Team”, realizat de organizația internațională Extel, cunoscută pentru expertiza sa în analiza de date și furnizarea de informații esențiale investitorilor la nivel global.

Președintele și CEO-ul Grupului PPC, Georgios Stassis, s-a clasat pe primul loc la categoria „Cel mai bun CEO” pentru al treilea an consecutiv. Totodată, Directorul Financiar al Grupului, Konstantinos Alexandridis, și Directorul Relații cu Investitorii, Ioannis Stefos, au obținut locurile al doilea și, respectiv, primul în categoriile „Cel mai bun CFO”, respectiv „Cel mai bun profesionist IR”. De asemenea, Grupului PPC i-a fost acordat locul întâi pentru „Cea mai bună echipă IR” și locul al doilea la categoriile „Cel mai bun eveniment pentru investitori/analiști”, „Cel mai bun program IR” și „Cel mai bun program ESG”. Grupul a fost inclus și în topul „Celor mai onorate companii”, în baza unui set complex de criterii.

Distincțiile obținute de Grupul PPC în cadrul sondajului „Emerging EMEA Executive Team”, la categoria Utilități, reflectă transformarea continuă a companiei, ghidată de viziunea de a deveni un grup  de energie și tehnologie (Powertech) modern, cu o prezență solidă în Europa de Sud-Est. Aceste rezultate reflectă angajamentul constant față de excelență operațională și implementarea riguroasă a planului strategic al Grupului. Totodată, ele confirmă contribuția esențială a departamentului de Relații cu Investitorii, care, prin respectarea constantă a celor mai înalte standarde de evaluare, a consolidat reputația și poziția PPC în rândul comunității globale de investiții.

Sondajul „Emerging EMEA Executive Team” din acest an, realizat de Extel, a reunit peste 260 de profesioniști din 462 de firme internaționale de servicii financiare. Peste 600 de executivi și 300 de companii din piețele emergente din Europa, Orientul Mijlociu și Africa au fost nominalizați, pe baza unor criterii precum credibilitatea, calitatea comunicării, managementul financiar, alocarea capitalului și relația cu comunitatea investițională.

Transformarea strategică a Grupului se concentrează pe construirea unui portofoliu de producție curat și flexibil, prin investiții în surse de energie regenerabilă și eliminarea treptată a centralelor pe bază de cărbune. În același timp, PPC investește în modernizarea rețelei de distribuție, valorificând noile tehnologii în toate operațiunile sale. Totodată, Grupul pune accent pe design inovator și pe furnizarea de soluții integrate de energie și tehnologie, având întotdeauna clientul în centrul fiecărei inițiative.

Articole pe aceeași temă: