Marketing

GMP PR

4 feb. 2014 2 min

GMP PR

Reading Time: 2 minute

<p> <strong>Gandita drept o agentie de PR creativa si antreprenoriala, dupa modelul fratelui mai mare, GMP Advertising, in sapte ani de activitate pe piata GMP PR demonstreaza ca reuseste sa se impuna ca atare.</strong></p> <p>  </p> <p> In urma cu sapte ani, echipa GMP PR era un mic departament in cadrul agentiei de advertising a grupului GMP. Planurile erau mari si visele pe masura. Piata incepea sa se aglomereze, astfel incat ca sa-si croiasca un drum nu le ramanea decat sa gaseasca elemente diferentiatoare.</p> <p>  </p> <p> Au inceput prin a face campanii neconventionale, care au starnit reactii. In scurt timp, a venit si recunoasterea prin premii: Agentia de PR a Anului in 2006 la Romanian PR Awards, experienta repetata apoi in 2011; Newcomer Agency of the Year in 2008 la European Excellence Awards; Silver Effie 2013. Pana in prezent, agentia detine un portofoliu de 25 de premii Gold la Romanian PR Awards si 10 premii Silver, in cadrul aceleiasi competitii, plus titlul PR Innovator of the Year, oferit de Vodafone in 2013. Portofoliul international cuprinde recunoasteri ale performantelor la Sabre Awards (4 premii) si European Excellence Awards (4 premii). </p> <p>  </p> <p> In prezent, cu o echipa de 23 de specialisti in comunicare, GMP PR ofera servicii de consultanta in PR pentru companii precum: Petrom, Holcim, GSK, BCR, Ursus Breweries, Henkel, Groupama, Casa de Insolventa Transilvania, HP, Fundatia Bill & Melinda Gates (programul Biblionet), Cemacon, Marelvi, Friesland, Roca, Antrefrig. Agentia este organizata in mai multe divizii de business, printer care Social Media, Crisis Management si Strategy. La scurt timp de la infiintare, departamentul de Social Media dezvolta proiecte pentru 80% dintre clientii agentiei. Departamentul de Crisis este unul dintre putinele departamente specializate dintr-o agentie de PR din Romania si a gestionat peste 30 de crize complexe in ultimii ani. Departamentul de strategie, lansat la finalul anului 2012, a dezvoltat o serie de instrumente inovatoare de cercetare si evaluare a impactului campaniilor. Din mai 2013, Ana Maria Diceanu, Business Development Director la GMP PR, a devenit partener in cadrul agentiei, alaturi de Ioana Manoiu si Felix Tataru</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: