GMP&U colaborează cu ASE în dezvoltarea unui program de masterat conectat la nevoile reale ale industriei
Reading Time: 2 minuteAgenția GMP&U și Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București anunță un parteneriat strategic menit să aducă mai aproape mediul academic de realitățile industriei. Prin această colaborare, programul de Masterat al Facultății de Marketing dedicat Relațiilor Publice va oferi cursanților acces la studii de caz reale, know-how de agenție din partea profesioniștilor și oportunități de practică în domeniu.
Înscrierile se pot face aici: https://ase.ro/admitere/masterat/
În cadrul parteneriatului, GMP&U va face schimb de experiență cu profesorii și studenții. În fiecare an vor fi oferite peste 40 de locuri de practică pentru masteranzii înscriși în program, precum și posibilitatea de a participa gratuit la cursurile GMP Academy. În plus, agenția va colabora cu Academia de Studii Economice în dezvoltarea proiectelor de cercetare și va sprijini activitatea academică prin propunerea de teme pentru lucrările de licență, disertație sau teze doctorale.
„E simplu: avem datoria să creștem o nouă generație de profesioniști, cu baze solide, atât teoretice cât și practice. Oamenii din GMP&U sunt aici să dea o mână de ajutor, să ofere din timpul, know-how-ul și resursele lor tinerilor care vin din urmă. Trebuie să îi entuziasmăm, să îi motivăm și să îi integrăm în lumea noastră. Ne vedem din toamnă la ASE!” spune Ioana Mănoiu, General Manager GMP&U.
„Facultatea de Marketing din cadrul ASE București investește constant în parteneriate strategice care aduc valoare adăugată procesului educațional. Am dezvoltat parteneriate strategice cu companii și organizații pentru programele noastre de masterat, precum și peste 30 de parteneriate unde studenții pot face stagii de practică. Colaborarea cu GMP&U oferă studenților noștri o conexiune reală cu piața muncii și îi pregătește pentru o carieră solidă în comunicare și managementul reputației”, a afirmat Prof. univ. dr. Ioana Cecilia Popescu, decanul Facultății de Marketing.
După finalizarea programului de Masterat în Relații Publice în Marketing absolvenții vor fi pregătiți să activeze în agenții de PR, în departamente de comunicare sau relații publice ale companiilor, ONG-urilor sau instituțiilor publice, având deja cunoștințe relevante, precum și experiență practică.
Despre GMP&U
GMP&U, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenții de comunicare din România. De-a lungul timpului, activitatea agenției a fost recunoscută local și internațional la competiții precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award.
Începând cu anul 2023, în urma unui proces amplu de rebranding, agenția a devenit an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la probleme complexe de business. Cu o echipă de 50 de angajați, noua agenție are o componentă strategică și creativă puternică, la care se adaugă cinci departamente specializate: Consultanță & PR, Campanii integrate, Employer Branding, Digital & social media, Evenimente.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz