Stiri Marketing

Heineken, berea oficială UEFA EURO 2020

18 nov. 2019 2 min

Heineken, berea oficială UEFA EURO 2020

Reading Time: 2 minute

Heineken devine partener al UEFA EURO 2020 și își reînnoiește parteneriatul cu UEFA Champions League pentru încă trei sezoane, în perioada 2021-2024. Brandul urmează să-și activeze campaniile integrate de marketing global TV și digital cu ajutorul imaginii ambasadorului său global de fotbal, Thierry Henry.

Competiția UEFA EURO 2020 va avea loc între 12 iunie – 12 iulie 2020 și va fi găzduită pentru prima dată de 12 orașe europene: Amsterdam, Baku, Bilbao, București, Budapesta, Copenhaga, Dublin, Glasgow, Londra, Munchen, Roma și Sankt Petersburg, ca parte a aniversării de 60 de ani. Anul viitor vor fi organizate 4 meciuri în București.

“Heineken se bucură de o relație fără egal cu fanii fotbalului prin sponsorizarea noastră pentru UEFA Champions League. Suntem entuziasmați că ne putem dezvolta relația prin parteneriatul cu UEFA EURO 2020, însemnând că vom fi implicați atât în competițiile de top europene inter-cluburi, cât și în cele inter-țări. UEFA EURO 2020 va permite ca Heineken să creeze experiențe și mai semnificative pentru fanii fotbalului din toată Europa și din jurul lumii. Acest parteneriat este unul care completează celelalte platforme unice pe care le avem la nivel global: Cupa Mondială de Rugby, Formula 1 și James Bond”, a spus Hans Erik Tuijt, Global Sponsorship Director, Heineken.

Parteneriatul consacrat dintre Heineken și UEFA Champions League se desfășoară deja de 25 de ani, noul parteneriat cu UEFA EURO 2020 cuprinzând drepturi exclusive privind comercializarea berii pe stadioane și în zonele dedicate fanilor, expunere pe panouri LED, drepturi digitale, prezentarea celor mai buni jucători ai meciurilor, proiecția meciurilor și bilete oferite drept premiu.

Angajamentul reînnoit al Heineken în calitate de partener al competițiilor inter-cluburi ale UEFA va include drepturi de sponsorizare pentru UEFA Super Cup în perioada 2021 și 2024. Noul acord va cuprinde Amstel drept partener al UEFA Europa Conference League, noua competiție UEFA care urmează să fie lansată în sezonul de fotbal 2021/2022, alături de continuarea sponsorizării UEFA Europa League.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: