Cum își aleg românii echipa de fotbal favorită?

Cum își aleg românii echipa de fotbal favorită?

Românii sunt mari vânători de glorie. Peste un sfert (26%) au declarat că își aleg echipa de fotbal favorită în funcție de succesul pe care aceasta îl înregistrează, potrivit studiului “Al 12-lea jucător” realizat de Mastercard. Studiul prezintă tendințele suporterilor de fotbal din Europa în ceea ce privește modul în care își susțin echipele favorite. Cercetarea analizează cât de departe

Un trofeu și multe experiențe

Un trofeu și multe experiențe

Cum a reușit echipa UniCredit Bank să aducă experiențe inedite pentru ediția din acest an a Trophy Tour am aflat de la Anca Ungureanu, director departament identitate și comunicare, UniCredit Bank. Care sunt beneficiile pentru brandul UniCredit rezultate din asocierea cu UEFA Champions League? Parteneriatul UniCredit cu UEFA Champions League este unul cu tradiție, de peste 7 ani deja, și

Trofeul campionilor

Trofeul campionilor

Cum a reușit UniCredit să transforme asocierea cu UEFA Champions League într-un puternic instrument de business și de branding printr-o strategie de marketing și comunicare perfect adaptată unei competiții sportive care aduce în prim-plan performanța și pasiunea. Am văzut prima oară trofeul Ligii Campionilor (Cupa Campionilor Europeni, cum se numea atunci) abia în mai 1986, la televizor, când Steaua București

Fotbalul se muta in social media

Fotbalul se muta in social media

Peste 70% dintre suporterii romani si-ar dori sa beneficieze de Wi-Fi pe stadioane si 81% dintre microbisti cred ca fotbalistii ar trebui sa fie prezenti in social media. Pe masura ce Europa isi indreapta atentia catre Milano, unde pe 28 mai va avea loc finala UEFA Champions League 2016, intre Real Madrid si Atletico Madrid, un nou studiu MasterCard a

Corul Campionilor pe strazile Europei

Corul Campionilor pe strazile Europei

Pentru a sarbatori parteneriatul oficial cu UEFA Champions League, Lay’s a adus “Corul Campionilor” pe strazile din Europa. Astfel, reinterpretari spontane ale celebrul imn al UEFA Champions League au avut loc in autobuze, pe strazi, in piete din diferite orase si chiar in elicoptere, Corul Campionilor iesind in forta in orase ca Madrid, Munchen si Londra. Fostul fotbalist al Angliei

PepsiCo, noul sponsor al UEFA Champions League

PepsiCo, noul sponsor al UEFA Champions League

PepsiCo a anuntat incheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, ce va intra in vigoare la 1 iulie 2015, inainte de inceperea sezonului 2015-2016. Principalele branduri incluse in programul de sponsorizare sunt Lay’s, Gatorade, Pepsi Max si Pepsi, iar ulterior se vor alatura programului si brandurile Doritos, Lipton si 7UP. Finala Champions League este cel mai urmarit eveniment sportiv anual din lume. Finala

Italienii, cei mai superstitiosi suporteri din Europa

Italienii, cei mai superstitiosi suporteri din Europa

Fanii din Italia au mai multe superstitii cu privire la fotbal decat alte nationalitati din Europa, devansandu-i cu putin pe cei spanioli, arata studiul Fan Passion Report, realizat de MasterCard. Aproape jumatate (47%) dintre italieni poarta un anumit articol vestimentar norocos in timpul unui meci, 20% insista sa stea in acelasi loc la fiecare meci, iar 13% consuma un anume

Meciul se vede cu Heineken

Meciul se vede cu Heineken

Pentru a marca cel de-al noualea an consecutiv de sponsorizare a campionatului UEFA Champions League, competitie urmarita de pese 4,2 miliarde de persoane din toata lumea, Heineken lanseaza noua campanie Champion The Match. Campania include un spot TV de 90 de secunde, “Meciul”, creat in colaborare cu Wieden si Kennedy Amsterdam. Pentru startul campaniei, legenda fotbalistica Xavi, unul dintre cei