Marketing

Home Bar-uri Heineken pentru experiențe UEFA Champions League 

Reading Time: 2 minute

În contextul ediției de anul acesta a UEFA Champions League, Heineken lansează o nouă campanie prin care transformă casele consumatorilor și pasionaților de fotbal în Home Bar-uri. În campanie sunt implicați vedeta TV Cabral Ibacka și fostul fotbalist Ciprian Marica, ale căror roluri sunt acelea de a stabili unde este mai bine să fie vizionate meciurile de fotbal din UCL: acasă sau într-un bar. Dezbaterea are loc pe paginile oficiale de Social Media ale acestora și a pornit de la provocarea pe care brandul Heineken a lansat-o consumatorilor săi și iubitorilor de fotbal, în campania Home Bars.

Cum arată, pentru pasionații de UEFA Champions League, o seară de meci perfectă?

Prima variantă ar fi: o seară în care nu ratezi nici un moment important, ești cu toți prietenii alături, undeva într-un pub în care poți să trăiești experiența UCL la cote maxime și în care să ai bere rece pe tot parcursul meciului.

Dar știm cu toții că întreaga ieșire implică rezervări cu mult timp înainte, cozi interminabile, agitație în jur și multe alte elemente surpriză. Și parcă tot acasă este mai bine.

De aceea, Heineken a lansat în digital o provocare pentru consumatori, în urma căreia să se poată bucura de experiența UCL în propriul Home Bar, adus de Heineken la ei acasă.

Ce este, de fapt, un Home Bar?

”Un Home Bar este un mix memorabil de fotbal, locuri VIP, gustul berii reci pe care o ai la îndemână pe parcursul întregului meci, energia și entuziasmul prietenilor, compania unui barman profesionist Heineken, multă dispoziție bună și totul fără aglomerație, cozi, rezervare sau situații neașteptate care te pot împiedica să te bucuri de momentele importante ale meciului”, explică Anca Mușat, Director Marketing, Heineken România.

Mai multe detalii despre campanie se găsesc pe https://homebars.ro.  

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

20 de ore ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

20 de ore ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

20 de ore ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

20 de ore ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

21 de ore ago

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

o zi ago