Marketing Stiri

Home Bar-uri Heineken pentru experiențe UEFA Champions League 2 min

19/04/2019 2 min read

Home Bar-uri Heineken pentru experiențe UEFA Champions League 2 min

Reading Time: 2 minute

În contextul ediției de anul acesta a UEFA Champions League, Heineken lansează o nouă campanie prin care transformă casele consumatorilor și pasionaților de fotbal în Home Bar-uri. În campanie sunt implicați vedeta TV Cabral Ibacka și fostul fotbalist Ciprian Marica, ale căror roluri sunt acelea de a stabili unde este mai bine să fie vizionate meciurile de fotbal din UCL: acasă sau într-un bar. Dezbaterea are loc pe paginile oficiale de Social Media ale acestora și a pornit de la provocarea pe care brandul Heineken a lansat-o consumatorilor săi și iubitorilor de fotbal, în campania Home Bars.

Cum arată, pentru pasionații de UEFA Champions League, o seară de meci perfectă?

Prima variantă ar fi: o seară în care nu ratezi nici un moment important, ești cu toți prietenii alături, undeva într-un pub în care poți să trăiești experiența UCL la cote maxime și în care să ai bere rece pe tot parcursul meciului.

Dar știm cu toții că întreaga ieșire implică rezervări cu mult timp înainte, cozi interminabile, agitație în jur și multe alte elemente surpriză. Și parcă tot acasă este mai bine.

De aceea, Heineken a lansat în digital o provocare pentru consumatori, în urma căreia să se poată bucura de experiența UCL în propriul Home Bar, adus de Heineken la ei acasă.

Ce este, de fapt, un Home Bar?

”Un Home Bar este un mix memorabil de fotbal, locuri VIP, gustul berii reci pe care o ai la îndemână pe parcursul întregului meci, energia și entuziasmul prietenilor, compania unui barman profesionist Heineken, multă dispoziție bună și totul fără aglomerație, cozi, rezervare sau situații neașteptate care te pot împiedica să te bucuri de momentele importante ale meciului”, explică Anca Mușat, Director Marketing, Heineken România.

Mai multe detalii despre campanie se găsesc pe https://homebars.ro.  

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE