Stiri Companii Creativitate CSR

HOSPICE Casa Speranței a stabilit un record mondial „Guinness World Records”

2 sept. 2019 2 min

HOSPICE Casa Speranței a stabilit un record mondial „Guinness World Records”

Reading Time: 2 minute

HOSPICE Casa Speranței doboară recordul mondial Guinness World Records pentru cel mai mare mozaic de baloane alcătuit din oameni.

Vineri, susținută de 268 de voluntari, echipa HOSPICE a construit o inimă, simbol devotamentului cu care fundaţia oferă îngrijire paliativă gratuită pacienţilor săi de 27 de ani.

Poza Record

„Suntem recunoscători că am reuşit să realizăm acest record, pentru pacienţii noştri. Am spus încă de la început că povestea lor merită să fie recunoscută de Guinness World Records şi am demonstrat că niciun obiectiv nu este prea ambiţios atunci când vrei sa faci bine. Le mulţumim tuturor oamenilor care s-au alăturat, voluntar, demersului nostru, precum şi partenerilor evenimentului, şi promitem să venim cu noi proiecte şi să continuăm să facem istorie în domeniul paliaţiei din România”, a declarat Mirela Nemţanu, Director executiv HOSPICE Casa Speranței.

Cel care a omologat recordul, participând și asigurându-se că au fost respectate regulile impuse, a fost arbitrul Victor Fenes, reprezentant Guinness World Records.

Poza record 2

Voluntarii au ținut deasupra capetelor, minimum un minut, baloane fabricate din materiale biodegradabile. Aceștia și participanții la eveniment au continuat seara cu spectacolul Live & Crunchy powered by Carrefour România. Printre artiștii care au susținut concertul ȋn parcarea Centrului Comercial Tom din Constanța, s-au numărat Andra, 3 SUD EST și Alex Velea.

Responsabilă de comunicarea şi organizarea evenimentului, alături de HOSPICE Casa Speranţei, a fost agenţia de PR Tudor Communication.

„Pentru mine, seara trecută a reprezentat un vis împlinit, care a venit după o perioadă lungă de muncă. Pe lângă bucuria de a fi reuşit un eveniment record, sunt mândră că echipa a contribuit la promovarea speranței pentru pacienții cu boli incurabile. Campania de comunicare a constat într-o leapșă virtuală cu balonul speranței, prin care am încurajat oamenii să doneze prin SMS pentru HOSPICE. Sute de internauţi, jurnalişti şi persoane publice au răspuns pozitiv invitaţiei noastre şi le mulţumesc fiecăruia în parte”, a spus Mihaela Tudor, CEO Tudor Communication.

Sponsorii evenimentului HOSPICE Casa Speranței au fost Carrefour România, BSB, Catena, Servier, prin Sermedic, Combinatul de Îngrășăminte Chimice (Cich) Năvodari, Game World, Hervis Sports & Fashion, Hotel InterContinental București, Luxury-Photo-Video şi Tropeum.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: