Generatia low-cost?

Generatia low-cost?

Expansiunea marcilor proprii, de care s-au bucurat retailerii din tara nu a fost accelerata numai de criza economica, ci de cresterea calitatii produselor Marcile proprii ale retailor prezenti si in Romania au castigat popularitate in timpul si la scurt timp dupa criza economica. Dar, ceea ce parea pe atunci o solutie de moment castiga actualmente tot mai mult teren in

Viata unui ONG in criza

Viata unui ONG in criza

<p>  </p> <p> <strong>Izgoniti, huiduiti, bruscati sau, de cele mai multe ori, ignorati, oamenii </strong><strong>fara adapost sunt cei pentru care Samusocial lupta cu scopul de a le </strong><strong>reda demnitatea umana si a-i reintegra in societate</strong></p> <p>  </p> <p>  </p> <p> Motivele pentru care oamenii ajung in strada sunt intotdeauna dramatice: conflicte de familie, divorturi, escrocherii imobiliare, plecarea din centrele de copii, odata cu implinirea majoratului, evacuari fortate, femei