Indrazneste sa fii clientul consumatorului tau

In faimoasa sa carte din 2009, “Crush It!”, considerata un Bestseller de catre New York Times si Wall Street Journal, antreprenorul Gary Vaynerchuk are un capitol intitulat “Cea mai buna strategie de Marketing, vreodata”. Intregul capitol este comprimat intr-un singur cuvant “grija”. Grija pentru client. Pare o notiune de minim bun simt si totusi, atat de multe companii externalizeaza unul dintre cele mai importante aspecte: ingrijirea clientului.
O lume care traieste in timp real are nevoie de un serviciu in timp real. Traim intr-o era in care cumparatorii sunt permanent conectati la retele de socializare, iar cele 24 ore in care le puteam raspunde solicitarilor reprezinta acum un sistem invechit si un lux de care nu mai dispunem. De-a lungul timpului, cel mai iritant lucru in interactiunea dintre client si firma vanzatoare s-a demonstrat a fi acela de a trebui sa se asculte mesajele-robot, in care se subliniaza importanta clientului pentru companie.
Speaker la cea de-a 8a editie a Conferintei „Marketing in Direct”, Stela Toderascu – Commercial Marketing Manager Avon declara: „[…] Sistemele robotizate nu vor functiona prea bine cand la capatul liniei se afla un om incarcat de emotii, furios si suparat, chiar daca bun-platnic al produselor / serviciilor firmei tale. Alexandru Negrea, Consultant Social Media si Speaker la cea de-a 8a editie a Conferintei „Marketing in Direct” spune ca “In urma cu cativa ani, nimeni nu lua in serios activitatea unui manager in social media. Astazi, orice companie are deja sau e in cautare de oameni cat mai bine pregatiti in domeniu. Un astfel de job necesita un set de skill-uri tehnice, analitice si creative, oamenii din social media devenind, odata cu explozia tuturor platformelor sociale, un fel de ninja ai online-ului. Insa, ceea ce ii diferentiaza pe cei mai buni dintre ei de restul, sunt abilitatile de relationare interpersonala.”
Vocea consumatorului este mai puternica decat a fost vreodata. De la cea mai simpla solicitare, pe oricare dintre retelele de socializare, sfaturile, sugestiile, parerile si comentariile asupra subiectului par sa nu mai conteneasca. Alternative sunt la tot pasul, la fel si aprecieri sau critici.
Daniela Tudor, Consultant in Comunicare si Branding Personal si Speaker la cea de-a 8a editie a Conferintei „Marketing in Direct” este de parere ca „O intrebare bine tintita are puterea de a schimba cursul unei vieti”.
Daca indraznesti sa fii clientul consumatorului tau, esti asteptat pe 29 Sept la Conferinta