Marketing

Proactivitate, proactivitate, proactivitate

14 dec. 2015 2 min

Proactivitate, proactivitate, proactivitate

Reading Time: 2 minute

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.

Cosmin Mares_6322_1
Cosmin Mares / Foto: Vali Mirea

Cosmin Mares, Director general, Total PR

Varsta: 37 de ani

Experienta in industria de comunicare: 15 ani

Studii: Facultatea de Relatii Economice Internationale, Academia de Studii Economice Bucuresti

Cosmin Mares a infiintat Total PR in 2007. In prezent agentia are un portofoliu alcatuit din peste 30 de clienti permanenti, in mare parte businessuri antreprenoriale romanesti, dintre care noua conturi au fost castigate anul trecut. Total PR este afiliata la reteaua globala 3A Worldwide.

Provocarea: Agentiile de PR au abordari diferite fata de clienti, desi cele mai multe dintre ele au servicii comune. Unele pun accentul pe proactivitate si pe rezultate vizibile, interesante pentru client. Altele prefera sa urmeze aceleasi cai batatorite si usoare, indiferent de client. In ansamblul ei, industria de PR are acum un rol important in evolutia presei, a evenimentelor locale sau a blogosferei romanesti. Provocarea mea pentru industrie este: daca nu excelezi in livrarea unui serviciu, nu incerca sa iti convingi clientul ca nu ii este benefic, altii pot avea rezultate incomparabil mai bune. In contextul schimbarilor masive care au loc in rândul mass-media romanesti, alegerea mijloacelor de comunicare care sa ii si convinga pe clienti reprezinta cea mai mare provocare in relatia cu acestia.

Transformarea: A fost o transformare benefica in totalitatea ei, PR-ul a capatat o importanta strategica pentru companiile importante din Romania. In acelasi timp, foarte multe firme romanesti incep sa vada beneficiile comunicarii. Ne-am transformat in ultimii 10 ani dintr-un “nice to have” intr-un “must have”.

De ce are nevoie un om de PR? Proactivitate, proactivitate, proactivitate.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: