Inscrieri pentru Top Social Brands pana pe 2 mai 2013

<p> Biz realizeaza pentru al cincilea an consecutiv Top Social Brands, clasamentul ce reflecta gradul de implicare si vizibilitatea brandurilor prezente in social media in Romania.</p> <p>  </p> <p> Prima etapa a cercetarii consta in colectarea de date legate de activitatile de promovare ale brandurilor in social media in intervalul februarie 2012 – februarie 2013.</p> <p>  </p> <p> Agentiile interactive, agentiile de PR si de media active in piata, precum si companiile care au derulat inhouse campanii de promovare in social media in intervalul mentionat au fost invitate sa completeze un chestionar online.</p> <p>  </p> <p> Agentiile si companiile care nu au fost contactate si doresc sa inscrie un brand pe lista scurta pentru Top Social Brands 2013 sunt rugate sa solicite un link de inscriere trimitand un email catre loredana.sandulescu@revistabiz.ro.</p> <p>  </p> <p> Inscrierile pentru Top Social Brands se incheie <strong>joi, 2 mai, la ora 18.00.</strong></p> <p>  </p> <p> Numai brandurile inscrise prin completarea chestionarului online sunt luate in calcul pentru etapele urmatoare ale cercetarii.</p> <p>  </p> <p> Pentru a se califica pe lista scurta pentru urmatoarea etapa a cercetarii, un brand trebuie sa fi derulat cel putin trei dintre activitatile de promovare cuprinse in chestionar: blog de companie / blog de brand; campanie pe bloguri; pagina de Facebook, campanie pe Facebook; campanii de Facebook ads; aplicatii pe Facebook; cont de Twitter; campanie pe Twitter; profil actualizat pe Wikipedia; cont pe Flickr; cont pe YouTube; cont Google+; cont Instagram; cont Pinterest; spoturi virale; site-uri de user generated content; initiator / sponsor la evenimente dedicate blogosferei sau promovarii prin social media; customer care / customer relationship in social medial; activitati de recrutare prin social media; endorsarea campaniilor din social media pe TV sau alte medii traditionale; proiecte speciale.          </p> <p>  </p> <p> Clasamentul nu va include produse media, produse online sau activitati de autopromovare desfasurate de agentiile de comunicare. </p> <p>  </p> <p> Pentru ca un brand sa intre in shortlist trebuie ca, in intervalul mentionat, sa fi desfasurat cel putin trei dintre activitatile de mai sus.                                                                   </p> <p>  </p> <p> Rezultatele cercetarii vor fi anuntate in cadrul conferintei Top Social Brands, care va avea loc in data de 20 iunie 2013,  si vor fi publicate in revista Biz.</p> <p>  </p> <p> Rezultatele studiului realizat anul trecut pot fi gasite <a href=”https://www.revistabiz.ro/top-social-brands-565.html”>aici</a>.</p> <p>  </p>