De ce “O carte despre networking”?
Scriu “O carte despre networking” pentru ca oamenii sa devina constienti de beneficiile intrarii in legatura cu alti oameni, sa invete...
Scriu “O carte despre networking” pentru ca oamenii sa devina constienti de beneficiile intrarii in legatura cu alti oameni, sa invete...
Atentia oamenilor este batalia care trebuie castigata de branduri. Audientele nu mai conteaza atat de mult. Inainte de a va revolta,...
In dezinhibatul Berlin au aparut doar in ultimul an peste 500 de start-up-uri tech, semn ca Silicon Valley ar putea avea...
Am fost de multe ori intrebat care a fost cel mai intens moment din copilarie care m-a influentat mai apoi in...
Daca ati inceput planificarea pentru 2013, ar fi timpul sa schimbati modul in care construiti strategia si bugetele de marketing. Doar...
Auzim des afirmatii de genul “Clientul e inainte de toate”. Astfel de fraze vor ramane insa niste simple clisee daca brandul...
Fiti atenti la toate mesajele pe care brandul vostru le transmite clientilor. Si nu uitati ca acestea nu se limiteaza la...
Daca n-ati ajuns in 2011 la Zilele Biz, va voi face un mic rezumat al prezentarii mele din cadrul evenimentului. Si...
Iata o metoda rapida si ieftina de a intelege valoarea brandului tau in ochii consumatorilor – adica acolo unde conteaza cu...
Aneta mi-a facut, poate, cel mai mare bine, din punct de vedere profesional. Nu m-a angajat la Connex, ca sef al...
Prima data cand am intalnit-o pe Aneta, habar n-aveam cine era si n-am fost emotionat deloc. Poate am fost chiar putin...
<p> <strong>Uita de analizele SWOT. E timpul pentru un nou instrument care sa ajute brandul tau sa castige increderea clientilor si...
<p> <strong>Manageri, luati aminte: oamenii nu fac lucruri de frica, ci inceteaza sa faca lucruri de frica. Pentru ca energiile interioare...
Cristian Manafu, Trainer si consultant in social media. Managing Partner la Evensys si The Connector & Partners www.manafu.ro Odata cu noua...