Antreprenori

Investitie de peste un milion de euro in reteaua Profihairshop

7 nov. 2012 2 min

Investitie de peste un milion de euro in reteaua Profihairshop

Reading Time: 2 minute

Cristina Fleaca si Klaus Reisenauer au inaugurat cea de-a cincea unitate a Profhairshop, reteaua nationala de magazine de produse profesionale de ingrijire a parului care se adreseaza atat cumparatorilor individuali, cat si saloanelor de coafura

Investitia in intreaga retea se ridica la peste un milion de euro. Profihairshop opereaza in prezent 4 unitati in Bucuresti si una in Sibiu si mizeaza in anul urmator pe o cifra de afaceri cel putin egala cu valoarea investitiei. Profihairshop isi va continua expansiunea la nivel national, fiind vizate locatii din galerii comerciale sau mall-uri, dar si spatii situate pe arterele comerciale din orasele mari.

“Beneficiem de expertiza in alegerea locatiilor comerciale cu trafic ridicat, avem expertiza in negocierea contractelor, cunoastem caracteristicile pietei de retail si, cel mai important, stim ceea ce isi doresc consumatorii. La toate acestea, am adaugat un model de business de inspiratie vestica, pe care l-am studiat in ultimii ani tocmai pentru a identifica modalitati de adaptare la piata din Romania,” a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner Profihairshop.

“Ideea Profihairshop a pornit de la cateva dintre cerintele clientilor si pietei din Romania. Atat doamnele, cat si domnii care frecventeaza saloane de infrumusetare, isi doresc sa aiba si acasa produse la acelasi nivel calitativ, dar cu o investitie decenta, iar noi tocmai acest lucru il aducem pe piata. In plus, pentru a le veni si mai mult in intampinare, avem personal specializat, cu background in industria de ingrijire profesionala, care consiliaza toti clientii in alegerea celor mai potrivite produse, conform bugetului si nevoilor individuale de ingrijire a parului,” a adaugat Cristina Fleaca, Managing Partner Profihairshop.

Reteaua a pornit cu un depozit deschis Sibiu in 2009 , ce se adresa doar saloanelor de coafura. Exinderea prin deschiderea de magazine in Bucuresti care se adreseaza si cumparatorilor individuali a inceput in martie 2012.

Vanzarile medii lunare pentru fiecare magazin Profihairshop se ridica la aproximativ 20.000 de euro, ceea ce anual inseamna o cifra de afaceri de 250.000 de euro pe magazin.

Potrivit estimarilor reprezentantilor Profihairshop, segmentul de piata pe care activeaza compania are o valoare de aproximativ 20 – 30 de milioane de euro.

Lantul Profihairshop are in prezent 40 de angajati la nivel national.

Profihairshop ofera in prezent cumparatorilor produse din gamele profesionale Wella, L’Oreal, Joico, Schwarzkopf, Pur, Cameo, SP, Matrix, Goldwell, precum si accesorii de ingrijire a parului si produse de cosmetica si de unica folosinta.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: