Management

Ionela Sulugiuc este noul Director Național de Resurse Umane al Lidl România

Reading Time: 2 minute

Lidl România o numește pe Ionela Sulugiuc în Consiliul de Conducere al companiei, ca Director Național de Resurse Umane. Din această poziție, ea coordonează întreaga activitate de resurse umane a Lidl România, companie cu o echipă formată din peste 10.500 de membri la nivelul întregii țări.

Cu o experiență de peste 14 ani în domeniul resurselor umane, Ionela Sulugiuc s-a alăturat echipei Lidl România în 2020, în calitate de HR Business Partner Regional. Timp de aproape 3 ani în care a ocupat acest rol, Ionela a contribuit, alături de echipele de resurse umane din întreaga țară pe care le coordona, la reorganizarea activităților administrative și de resurse umane, și ulterior la dezvoltarea acestora cu noi roluri și noi atribuții, integrând în strategia companiei funcția de HR ca partener de business. Mai mult, Ionela a inițiat implementarea conceptului strategic de HR Business Partner la nivelul tuturor celor șase sedii regionale Lidl România.

De la începutul acestui an, Ionela și-a continuat misiunea de a contribui la dezvoltarea strategică a proceselor și programelor de resurse umane la nivelul întregii companii, ocupând funcția de Director Resurse Umane Național interimar. De la 1 mai 2023, Ionela Sulugiuc își continuă cariera în funcția de Director Național de Resurse Umane și membru al Consiliului de Conducere Lidl România.

Lidl este unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu o echipă de peste 10.500 de membri activi, care își desfășoară activitatea în toate județele. Anul acesta, Lidl România a obținut pentru al șaptelea an consecutiv certificarea Top Employer, acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda.

Lidl, parte a grupului Schwarz, operează în prezent peste 12.000 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite în 31 de țări. În prezent, compania are peste 360.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailerul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice.

Team

Recent Posts

O nouă destinație turistică din Emiratele Arabe Unite, pe radarele turiștilor români: Ras Al Khaimah

Cum plănuiește Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din EAU, să atragă 3,5 milioane de turiști până în 2030…

o oră ago

5 to go și Corso lansează înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…

2 ore ago

Magazinele Lidl vor fi închise în prima și a doua zi de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…

3 ore ago

Înainte de Paște, Auchan invită românii la Săptămâna filierelor de producători locali din programul „Cultivăm ce e mai bun în România”

Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…

3 ore ago

KORIKA, un brand de produse cosmetice coreene, intră pe piața din România

KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…

3 ore ago

Mara Eliza Barza, SundayPR: „Succesul unui business înseamnă și bunăstarea echipei și a familiilor acestora”

La 22 de ani a făcut primii pași în cariera de televiziune și la scurt timp în domeniul PR pentru posturile…

3 ore ago