Antreprenori

Kané Group lansează platforma #Localnicii în sprijinul micilor antreprenori

Reading Time: 2 minute

Platforma #Localnicii, dezvoltată de Kané Group, înseamnă transformarea unui restaurant într-o platformă gândită să încurajeze achiziția de produse locale de la antreprenori care au apărut în ultimii ani și care, în acest an, și-au pierdut canalele de interacțiune cu clienții.

Împreună cu peste 90 de producători locali din zona ospitalității, producătorilor de ingrediente și a celor din industrii creative, Kané Group și-a propus să vândă peste 30.000 de produse în următoarele luni și să creeze o mișcare sustenabilă de susținere a noii clase antreprenoriale.

„Cumva s-a creat iluzia că «producător local» înseamnă doar tradiții îmbătrânite și nicidecum că putem vorbi despre o generație de tineri antreprenori puși pe treabă. Creatorii de ingrediente, restaurante și cafenele, creativii ce au pus bazele unor micro-branduri senzaționale în ultimii ani sunt de fapt oamenii care au făcut viața orașului una cu adevărat plăcută. Noi vrem să facem din a cumpăra zacuscă un gest la fel de «fashion» ca și cum ai cumpăra cei mai cool pantofi și prin #Localnicii asta ne-am propus”, a spus Răzvan Crișan, co-fondator Kané Group.

Gândită pe 4 paliere, campania #Localnicii are misiunea de a aduce în prim plan o parte dintre cei mai talentați antreprenori, într-un efort de încurajare a acestor afaceri și de stimulare a consumului de produse artizanale românești.

Împreună cu partenerii acestui proiect, inițiatorii programului doresc să genereze pentru acești producători locali, astfel încât, în fiecare lună, mii de produse de la antreprenori aleși de ei să ajungă la clienții lor finali.

Inițiativa Kané #Localnicii înseamnă:

  • O campanie de comunicare prin care sunt prezentați antreprenori locali mici și medii din zona ospitalității, ingredientelor locale și design-ului. Îi puteți cunoaște, citi poveștile și susține prin achiziționarea produselor lor pe localnicii.ro, website-ul inițiativei Kané #Localnicii.
  • Un show online dedicat prezentării acestor antreprenori într-un mod entertaining, în care se vorbește despre adaptarea afacerilor la momentul actual, planuri de viitor, ingrediente și produse locale, în timp ce sunt testate rețete împreună cu Chef Cătălin Bejenariu.
  • Probabil cel mai important element al inițiativei Kané #Localnicii este Cutia cu Localnici – o campanie adresată companiilor și persoanelor fizice pentru susținerea acestor afaceri de lângă noi, prin alegerea Cutiei cu Localnici ce cuprinde exclusiv produse locale. În fiecare lună, Kané va curatoria o serie de producători locali pe o tematică specifică lunii în curs. Începem cu decembrie, luna cadourilor, cu o cutie festivă tocmai bună de oferit celor dragi dar și un mod foarte simplu de a susține o comunitate de mici antreprenori.
  • O inițiativă de food delivery Kané, bazată pe comfort food pe baza de ingrediente de la furnizorii noștri locali și vin de la mici crame locale.

În realizarea campaniei Kané #Localnicii sunt alături parteneri care înțeleg importanța afacerilor antreprenoriale și care își doresc să susțină talentele locale. Împreună cu CEC Bank, Mastercard, La Provincia și Romanian Business Leader, organizația dorește să facă și mai cunoscute poveștile acestor antreprenor si să îi susțină cu ceea ce contează cel mai mult: să aibă vânzări!

Grupul Kané este co-fondat de Răzvan Crișan, David Maguet și Ciprian Morar și din el fac parte Kané – New Romanian Cuisine, Mamizza – NeoNeapolitan Pizza, Mercato Comunale – Outdoor Food & Drinks Market, Project Copenhagen Coffee & Gastrobar.

Team

Recent Posts

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

21 de ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

2 zile ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

2 zile ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

2 zile ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

2 zile ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

2 zile ago