Platforma #Localnicii, dezvoltată de Kané Group, înseamnă transformarea unui restaurant într-o platformă gândită să încurajeze achiziția de produse locale de la antreprenori care au apărut în ultimii ani și care, în acest an, și-au pierdut canalele de interacțiune cu clienții.
Împreună cu peste 90 de producători locali din zona ospitalității, producătorilor de ingrediente și a celor din industrii creative, Kané Group și-a propus să vândă peste 30.000 de produse în următoarele luni și să creeze o mișcare sustenabilă de susținere a noii clase antreprenoriale.
„Cumva s-a creat iluzia că «producător local» înseamnă doar tradiții îmbătrânite și nicidecum că putem vorbi despre o generație de tineri antreprenori puși pe treabă. Creatorii de ingrediente, restaurante și cafenele, creativii ce au pus bazele unor micro-branduri senzaționale în ultimii ani sunt de fapt oamenii care au făcut viața orașului una cu adevărat plăcută. Noi vrem să facem din a cumpăra zacuscă un gest la fel de «fashion» ca și cum ai cumpăra cei mai cool pantofi și prin #Localnicii asta ne-am propus”, a spus Răzvan Crișan, co-fondator Kané Group.
Gândită pe 4 paliere, campania #Localnicii are misiunea de a aduce în prim plan o parte dintre cei mai talentați antreprenori, într-un efort de încurajare a acestor afaceri și de stimulare a consumului de produse artizanale românești.
Împreună cu partenerii acestui proiect, inițiatorii programului doresc să genereze pentru acești producători locali, astfel încât, în fiecare lună, mii de produse de la antreprenori aleși de ei să ajungă la clienții lor finali.
Inițiativa Kané #Localnicii înseamnă:
În realizarea campaniei Kané #Localnicii sunt alături parteneri care înțeleg importanța afacerilor antreprenoriale și care își doresc să susțină talentele locale. Împreună cu CEC Bank, Mastercard, La Provincia și Romanian Business Leader, organizația dorește să facă și mai cunoscute poveștile acestor antreprenor si să îi susțină cu ceea ce contează cel mai mult: să aibă vânzări!
Grupul Kané este co-fondat de Răzvan Crișan, David Maguet și Ciprian Morar și din el fac parte Kané – New Romanian Cuisine, Mamizza – NeoNeapolitan Pizza, Mercato Comunale – Outdoor Food & Drinks Market, Project Copenhagen Coffee & Gastrobar.
Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…
Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…
HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…
Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…
Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…
BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…