Antreprenori Companii Stiri Video

Răzvan Crișan la Zilele Biz 2020: Tendințele în această perioadă sunt agilitatea și adaptarea

9 nov. 2020 2 min

Răzvan Crișan la Zilele Biz 2020: Tendințele în această perioadă sunt agilitatea și adaptarea

Reading Time: 2 minute

Răzvan Crișan este co-fondator Kané Group și a vorbit în cadrul zilei de Antreprenoriat de la Zilele Biz despre cum s-a adaptat grupul pe care îl conduce la noua normalitate. 

În primul rând, Răzvan a accentuat că, pentru el, principalele caracteristici cu care a lucrat au fost agilitatea și adaptabilitatea. Iar cheia anului 2020 despre acest fapt a fost. 

„Noi eram în plină expansiune, și ne căutăm modelul de ceva timp. Iar în această perioadă cred că ni l-am confirmat și anume să construim businessul în jurul unor echipe talentate, care știu bine ce fac și pot găsi soluții. Am căutat să vedem cum putem să facem concepte multiple, mai ales că, la nivel de grup, știm să facem fine dining, pizza, evenimente, iar acest lucru ne-a ajutat să ne adaptăm”

Răzvan a mai subliniat că anul 2020 este despre oameni și echipe, despre parteneri și furnizori și sunt multe lucruri din criza economică din 2008-2009 pe care le putem aplica acum. 

Adaptarea este cheia acestei noi normalități

Răzvan Crișan s-a referit la importanța foarte mare a adaptabilității, pentru că toate businessurile nu mai au predictibilitate și este dificil să evoluezi situația.

„Ceea ce este foarte important este să muți conversație din zona de tranzacție în zona de valori. Pentru că trebuie să dezvolți o relație emoțională cu consumatorii noi. Și asta am făcut noi la Mamizza, de exemplu, am promis 3 lucruri simple, dar relevante: ingrediente de cea mai bună calitate, o experiență napoletană și o interacțiune plăcută cu colegii noștri.”

Crișan a mai spus că motivul pentru care îi place această industrie este că trebuie să ai grijă de alți oameni, să faci ceea ce trebuie pentru a fi alături de ei. 

Tendințe în industria ospitalității

Răzvan a precizat că pe termen scurt, legat de delivery, oamenii vor alege brandurile pe care le cunosc sau pe care și-ar fi dorit să le încerce, dar nu mai au posibilitatea din cauza restricțiilor. 

Pe termen lung, va fi foarte importantă adaptarea și agilitatea. 

„Ceea ce va rămâne relevant și post pandemie este relaționarea, modul în care vei livra consumatorilor tăi experiențe și valoare. România are un atu pe această zonă, pentru că industria ospitalității era subdezvoltată, comparativ cu alte țări, chiar dacă înregistra creșteri an de an.”

Răzvan Crișan este co-fondator Kané Group, din care fac parte  Kané – New Romanian Cuisine (restaurant de fine dining bazat exclusiv pe ingrediente locale), Cafeneaua M60, Mamizza – NeoNeapolitan Pizza si Mercato Kultur- Outdoor Food & Drinks Market.

Kané – New Romanian Cuisine – restaurant de fine dining bazat exclusiv pe ingrediente locale

La inceputul pandemiei, Kané – New Romanian Cuisine  a inițiat proiectul #ACUM, cu scopul de a pregăti și dona mâncare gustoasă celor mai mari eroi din acea perioadă: medicii și asistentele din spitale, dar și către persoane vârstnice și familii din medii vulnerabile. În decursul a 3 luni de campanie, Kané – New Romanian Cuisine a pregătit și donat peste 45.000 porții de mâncare gustoasă și sănătoasă.

Mamizza – pizza napoletană autentică, pregătită cu cele mai bune ingrediente din zona de sud a Italiei, furnizate săptămânal de o serie de cooperative de producători locali.

Mercato Kultur – spațiu outdoor cultural, de food și de divertisment de calitate pentru bucureșteni ce a gazduit in aceasta vara concerte acustice și DJ sets, teatru pentru copii, seri de poezie, festivaluri de film.

Zilele Biz au loc între 9 și 13 noiembrie. Puteți urmări transmisia live pe pagina de Facebook a revistei Biz. Detalii despre eveniment puteți afla aici. Înregistrarea întregului eveniment de astăzi este disponibilă aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: