Antreprenori Companii Stiri

Kané Group lansează platforma #Localnicii în sprijinul micilor antreprenori

21 dec. 2020 2 min

Kané Group lansează platforma #Localnicii în sprijinul micilor antreprenori

Reading Time: 2 minute

Platforma #Localnicii, dezvoltată de Kané Group, înseamnă transformarea unui restaurant într-o platformă gândită să încurajeze achiziția de produse locale de la antreprenori care au apărut în ultimii ani și care, în acest an, și-au pierdut canalele de interacțiune cu clienții.

Împreună cu peste 90 de producători locali din zona ospitalității, producătorilor de ingrediente și a celor din industrii creative, Kané Group și-a propus să vândă peste 30.000 de produse în următoarele luni și să creeze o mișcare sustenabilă de susținere a noii clase antreprenoriale.

„Cumva s-a creat iluzia că «producător local» înseamnă doar tradiții îmbătrânite și nicidecum că putem vorbi despre o generație de tineri antreprenori puși pe treabă. Creatorii de ingrediente, restaurante și cafenele, creativii ce au pus bazele unor micro-branduri senzaționale în ultimii ani sunt de fapt oamenii care au făcut viața orașului una cu adevărat plăcută. Noi vrem să facem din a cumpăra zacuscă un gest la fel de «fashion» ca și cum ai cumpăra cei mai cool pantofi și prin #Localnicii asta ne-am propus”, a spus Răzvan Crișan, co-fondator Kané Group.

Gândită pe 4 paliere, campania #Localnicii are misiunea de a aduce în prim plan o parte dintre cei mai talentați antreprenori, într-un efort de încurajare a acestor afaceri și de stimulare a consumului de produse artizanale românești.

Împreună cu partenerii acestui proiect, inițiatorii programului doresc să genereze pentru acești producători locali, astfel încât, în fiecare lună, mii de produse de la antreprenori aleși de ei să ajungă la clienții lor finali.

Inițiativa Kané #Localnicii înseamnă:

  • O campanie de comunicare prin care sunt prezentați antreprenori locali mici și medii din zona ospitalității, ingredientelor locale și design-ului. Îi puteți cunoaște, citi poveștile și susține prin achiziționarea produselor lor pe localnicii.ro, website-ul inițiativei Kané #Localnicii.
  • Un show online dedicat prezentării acestor antreprenori într-un mod entertaining, în care se vorbește despre adaptarea afacerilor la momentul actual, planuri de viitor, ingrediente și produse locale, în timp ce sunt testate rețete împreună cu Chef Cătălin Bejenariu.
  • Probabil cel mai important element al inițiativei Kané #Localnicii este Cutia cu Localnici – o campanie adresată companiilor și persoanelor fizice pentru susținerea acestor afaceri de lângă noi, prin alegerea Cutiei cu Localnici ce cuprinde exclusiv produse locale. În fiecare lună, Kané va curatoria o serie de producători locali pe o tematică specifică lunii în curs. Începem cu decembrie, luna cadourilor, cu o cutie festivă tocmai bună de oferit celor dragi dar și un mod foarte simplu de a susține o comunitate de mici antreprenori.
  • O inițiativă de food delivery Kané, bazată pe comfort food pe baza de ingrediente de la furnizorii noștri locali și vin de la mici crame locale.

În realizarea campaniei Kané #Localnicii sunt alături parteneri care înțeleg importanța afacerilor antreprenoriale și care își doresc să susțină talentele locale. Împreună cu CEC Bank, Mastercard, La Provincia și Romanian Business Leader, organizația dorește să facă și mai cunoscute poveștile acestor antreprenor si să îi susțină cu ceea ce contează cel mai mult: să aibă vânzări!

Grupul Kané este co-fondat de Răzvan Crișan, David Maguet și Ciprian Morar și din el fac parte Kané – New Romanian Cuisine, Mamizza – NeoNeapolitan Pizza, Mercato Comunale – Outdoor Food & Drinks Market, Project Copenhagen Coffee & Gastrobar.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: