Vara aceasta, noua campanie Kaufland România se desfășoară sub umbrela de comunicare „Vara asta e atât de bine să fii FRESH”.
Și pentru că prospețimea merită sărbătorită, spotul campaniei include o abordare creativă asupra conceptului – o petrecere la raionul de legume-fructe din hipermarket, pe ritmurile piesei „Fresh” a lui Kool & The Gang.
Campania se desfășoară la nivel național și poate fi urmărită începând cu luna iunie pe toate mediile de comunicare principale, printre care și canalele oficiale de social media Kaufland România – Youtube, Facebook, Instagram și TikTok și pe TV.
Kaufland oferă clienților săi o selecție variată de fructe și legume proaspete, avantajoase ca raport calitate-preț. Hipermarketurile sunt aprovizionate în fiecare dimineață cu produse proaspete, iar stocul de la raft este refăcut chiar și de mai multe ori pe parcursul unei zile.
Din grijă față de mediu, amintește cumpărătorilor că cea mai bună variantă de a cântări și transporta fructele și legumele rămâne săculețul reutilizabil din material textil, deoarece „Consumul excesiv de plastic dăunează grav comunității”.
Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…