Companii Stiri

Kaufland susține producătorii autohtoni: Peste 80% dintre furnizorii de produse și servicii cu care retailerul colaborează sunt din România

2 iun. 2022 2 min

Kaufland susține producătorii autohtoni: Peste 80% dintre furnizorii de produse și servicii cu care retailerul colaborează sunt din România

Reading Time: 2 minute

Kaufland se dovedește a fi un adevărat suporter al businessurilor românești, susținând activ producătorii locali și promovând la raft produsele din România.

Astfel, peste 80% dintre furnizorii de produse și servicii cu care retailerul colaborează sunt din România, iar din fiecare leu cheltuit la casă, 66% merg direct către afaceri românești, a declarat Valer Hancaș, Corporate Affairs & Communication Director Kaufland România în cadrul Galei Valori de România 2022.

Vreau din România, gamă cu produse exclusiv românești

Kaufland - Vreau din România

Unul dintre pilonii acestei strategii este marca proprie „Vreau din România”, lansată în 2017, care cuprinde de la alimente de bază, precum făină, mălai, arpacaș, până la lactate și brânzeturi, peste 90 de tipuri de carne proaspătă și mezeluri, conserve din legume, dulciuri, produse de panificație și răcoritoare (apă, sucuri și siropuri de fructe). Sortimentul numără în prezent un total de aproximativ 150 de produse și se află în permanentă extindere.

La începutul acestui an, Kaufland a realizat un rebranding al gamei „Vreau din România”, cu o nouă identitate vizuală, printr-o campanie de comunicare 360. Noua identitate pune accent pe întregul limbaj vizual, având drept inspirație tradiția și gustul autentic românesc, de acasă, emoția copilăriei și reconectarea cu originile. Toate aceste elemente au fost cuprinse de pictorița Monica Ghițescu în motivul Floarea vieții – o metaforă a energiei, vitalității și a nemuririi, pe un fundal din acuarele, care surprinde complexitatea culturii autohtone.

Pe Limba Românilor împletește tradițiile românești cu modernul digital

Kaufland - Pe Limba Românilor

Tot anul acesta, în aprilie, Kaufland România a lansat „Pe Limba Românilor”, un proiect digital inedit care promovează expresiile populare inspirate din patrimoniul gastronomic românesc. Proiectul include un show de comedie și un dicționar vizual, realizate în parteneriat cu actori și ilustratori români.

„Pe Limba Românilor” are ca obiectiv de reconectarea românilor cu ceea ce ne face deosebiți: limba română, înțelepciunea și umorul popular asociat cu mâncarea.

Show-ul „Pe Limba Românilor” îl are ca gazdă pe stand-up comedian-ul Cristi Popesco, alături de „Băiat”, personaj interpretat de actorul Vlad Basarabescu. În cele cinci episoade, aceștia portretizează literlamente expresii autentice românești folosind produsele din gama „Vreau din România”. Printre expresiile ilustrate se regăsesc: „a freca la icre”, „a mânca răbdări prăjite”, „a face cu ou și cu oțet”, „a se bate turcii la gura ta” etc.

Pe lângă cele cinci episoade difuzate în mediul online, proiectul mai include un dicționar vizual al expresiilor românești cu mâncare, realizat în colaborare cu mai mulți ilustratori români. Acesta este primul dicționar de acest fel și cuprinde 30 de expresii românești, care leagă graiul de mâncare.

Pentru promovarea businessurilor românești, Kaufland a primit un premiu la categoria Business în cadrul Galei Valori de România 2022.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: