Marketing Stiri

Labirint de oglinzi la standul BRD de la Gaudeamus

19 nov. 2015 < 1 min

Labirint de oglinzi la standul BRD de la Gaudeamus

Reading Time: < 1 minut

Prin tehnica “face-to-face mirror”, standul BRD de la Gaudeamus prezinta un labirint de oglinzi dispuse paralel, pe care sunt proiectate fraze din povestile Superscrieri. Fiecare poveste isi are emotia corespunzatoare materializata intr-o cutie. Vizitatorii sunt invitati sa introduca mainile in aceste cutii, unde vor regasi frica, disperarea, furia, iubirea, pentru le simti pe pielea lor.

In week-end, spatiul expozitional BRD va fi scena mai multor workshop-uri culturale. Sambata, de la ora 11.00, jurnalistii “Decat o revista”Adrian Lungu si Oana Sandu vor vorbi despre empatie si jurnalism narativ, iar de la ora 14.00, echipa redactionala Treizecizero.ro va vorbi despre noua generatie de jurnalisti sportivi. Duminica, de la ora 12.30, va avea loc o discutie libera cu jurnalistii publicati in “Superscrieri. Drumul generatiei noastre”, moderata de Marius Chivu.

Pe toata perioada festivalului, la stand sunt expuse fotografiile lui Alex Galmeanu, iar vizitatorii sunt invitati in lumea cartilor BRD de catre ghizii de la Ideo Ideis.

Echipa Leo Burnett Romania, agentia care a realizat conceptul acestei campanii: Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Ada Musat – Copywriter, Alexandru Cristea – Art Director, Codrina Ciubotaru – Brand Communication Director, Ioana Carp – Brand Communication Manager

Echipa BRD: Luiza Vrinceanu – Brand Communication Manager, Cosmina Frincu – CSR & Sponsorship Manager, Claudia Munteanu – Events Coordinator, Cristina Marinescu – Sponsorship Coordinator, Ioana Ghilerdea – Brand Manager, Ovidiu Durigu – Product Manager

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: