Companii CSR Stiri

Lidl inaugurează magazinul cu numărul 250 în România

3 sept. 2019 2 min

Lidl inaugurează magazinul cu numărul 250 în România

Reading Time: 2 minute

Lidl își continuă investițiile în țara noastră inaugurând, pe 5 septembrie 2019, magazinul cu numărul 250 al rețelei și al 8-lea din portofoliul unităților cu acoperiș verde.

Noul Lidl este se află pe Șoseaua București – Târgoviște, Nr. 50 și este cel de-al 8-lea magazin din țară care se aliniază strategiei de sustenabilitate a modelului de business Lidl, prin folosirea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor și în conformitate cu normele de protecție a mediului.

Unitatea din București are o suprafață de vânzare de aproape 1.300 metri pătrați, dispune de peste 135 de locuri de parcare și va crea aproximativ 25 de locuri noi de muncă. Programul magazinului va fi de luni până sâmbătă, între 07:30 și 22:00, iar duminică între 08:00 și 21:00.

Acoperișul verde, caracteristica noului magazin Lidl, oferă beneficii care țin de protecția mediului înconjurător, cum ar fi îmbunătățirea eficienței energetice a clădirii, prin menținerea unei temperaturi constante pe parcursul întregului an. În plus, acoperișul verde reduce efectul de seră absorbind praful și dioxidul de carbon și echilibrând nivelul de oxigen. Totodată, vegetația amplasată pe acoperiș are rolul de a filtra în mod natural apa pluvială, datorită multiplelor straturi componente, și de a reduce în același timp cantitatea de apă deversată în sistemele de canalizare.

Lidl își continuă demersurile de dezvoltare durabilă pe care și le-a asumat, adoptând soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte în eficiență energetică. Astfel, magazinul este dotat cu sisteme de iluminat cu LED, cu senzor de prezență și sisteme de recuperare a căldurii, integrate în instalațiile de ventilație.

Deschiderea magazinului vine la pachet cu promoții și acțiuni speciale, în ziua inaugurării vor fi reduceri mai mari de 20% la articole nealimentare, dar și la cele alimentare, precum mezeluri, lactate, dulciuri și altele.

Lidl promovează colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile comercializate în rețea fiind produse în România și își continuă strategia de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, prin acțiuni simple și sustenabile.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: