Companii

Lidl românia ajunge la 220 de magazine

Reading Time: 2 minute

Lidl a inaugurat anul acesta peste 15 magazine, în orașe precum Timișoara sau București, dar și în localități mai mici, precum Călărași sau Vălenii de Munte.

Ultimele două deschideri din acest an calendaristic sunt planificate pentru 21 decembrie, la Constanța și Tulcea. Astfel, Lidl va încheia anul 2017 cu 220 de magazine. Fiecare nouă unitate continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preț, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente, arată Lidl, într-un comunicat de presă.

Mai mult, toate magazinele Lidl inaugurate în anul 2017 se aliniază direcției de dezvoltare durabilă asumată de retailer prin platforma de responsabilitate socială Pentru un viitor mai bun, fiind construite în conformitate cu cele mai înalte standarde de mediu.

„2017 a fost un an foarte bun pentru noi, care ne-a adus și mai aproape de clienții noștri din întreaga țară. Am încercat să venim în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor acestora nu numai prin produsele pe care le punem la raft, ci și prin construirea mai multor magazine cu formate speciale, optimizate în funcție de specificul zonei unde sunt situate. Mai mult, am deschis și unități construite după un concept de design actualizat, prin care ne dorim să îmbunătățim experiența clienților noștri la cumpărături și să creăm un mediu de lucru care să răspundă și mai bine nevoilor angajaților noștri”, a spus Frank Wagner, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.

Primul magazin Lidl cu acoperiș verde din Constanța

Lidl România a inaugurat în octombrie 2017 un nou magazin cu acoperiș verde, în Constanța, ca parte a strategiei sale de sustenabilitate și protejare a mediului înconjurător. Constanța a fost ales ca oraș pentru implementarea acestei tehnologii verzi în acoperișul unei unități Lidl, pentru a crește proporția spațiilor verzi amenajate din zonă, una cu o densitate foarte mare a populației.

Pe 21 decembrie 2017, Lidl România va inaugura un magazin cu un concept inedit, adaptat zonelor urbane aglomerate: unitatea va avea parter, unde se va afla parcarea magazinului, și un etaj pentru spațiul comercial. Situat pe Strada Victoriei, Nr. 99, magazinul va avea o suprafață de vânzare de 1.354 m2, 136 locuri de parcare și un lift, pentru a facilita accesul clienților în unitate.

În plus, Lidl optimizează în mod constant formatul de magazin, astfel că, în ultimul an și jumătate, aproape 200 de unități au fost modernizate, pentru a fi mai prietenoase cu mediul.

Pentru a optimiza procesul de distribuție în contextul extinderii rețelei de magazine, Lidl a demarat în 2017 construcțiile celui de-al cincilea sediu logistic, situat în localitatea Cordun, în apropierea orașului Roman. Acesta va asigura aprovizionarea rețelei de magazine Lidl din zona Moldovei.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.

Oana Voinea

Recent Posts

Oamenii din Provident. Povestea lor de azi, dupa 18 ani de călătorie |  Cosmin Păloiu

2000 de oameni? Mai bine zis, 2000 de povești! Pe scurt, aceasta este ideea noului proiect editorial Biz prin care…

2 ore ago

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

2 zile ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago