Categories: Stiri

Lidl va fi Partener Oficial UEFA EURO 2024

Reading Time: < 1 minut

Grupul Lidl devine partener global UEFA, atât pentru Preliminariile Europene din 2023 și 2024, cât și pentru turneul final din 2024.

În perioada 14 iunie – 14 iulie 2024, cele mai bune echipe naționale din Europa merg în Germania pentru a concura pentru titlul de campioană europeană în zece orașe diferite. Țările care se vor lupta pentru titlu în cele 51 de meciuri ale turneului final vor fi decise în Preliminariile Europene, care se desfășoară în perioada martie 2023 – martie 2024.

În calitate de Partener Oficial, compania, care este unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Germania, dar și din Europa, va susține Preliminariile Europene, cât și UEFA EURO 2024.

Prin acest parteneriat, grupul Lidl dorește să pună accent pe importanța fructelor și legumelor proaspete, precum și a sportului și a exercițiilor fizice pentru un stil de viață activ și sănătos. Pâna la urmă, modul în care ne hrănim și activitatea fizică au un impact enorm asupra sănătății noastre și asupra mediului. Pornind de la Modelul de nutriție sănătoasă la nivel global, grupul Lidl își dezvoltă în mod constant sortimentul pentru a-i ajuta pe clienți să ia decizii de cumpărare echilibrate. Un mod prin care retailerul face acest lucru este adoptarea de noi standarde internaționale în ceea ce privește marketing-ul adresat copiilor.

„UEFA este mândră să ureze bun venit grupului Lidl în calitate de partener al Preliminariilor Europene și al UEFA EURO 2024. Prezența grupului Lidl pe acest continent va contribui enorm la promovarea a ceea ce va fi o altă competiție de neuitat. De asemenea, așteptăm cu nerăbdare să promovăm împreună valorile legate de sănătate și bunăstare care sunt împărtășite atât de grupul Lidl, cât și de UEFA.”, a declarat Guy-Laurent Epstein, Directorul de Marketing al UEFA.

Toader Păun

Recent Posts

5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…

5 minute ago

Magazinele Lidl vor fi închise în prima și a doua zi de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…

22 de minute ago

Înainte de Paște, Auchan invită românii la Săptămâna filierelor de producători locali din programul „Cultivăm ce e mai bun în România”

Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…

42 de minute ago

KORIKA, un brand de produse cosmetice coreene, intră pe piața din România

KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…

49 de minute ago

Mara Eliza Barza, SundayPR: „Succesul unui business înseamnă și bunăstarea echipei și a familiilor acestora”

La 22 de ani a făcut primii pași în cariera de televiziune și la scurt timp în domeniul PR pentru posturile…

o oră ago

Peste 800 de seniori beneficiază de acțiuni speciale și de sprijin dedicate Paștelui, prin proiectele Fundației Regale Margareta a României

În preajma Paștelui, prin generozitatea partenerilor și dedicarea voluntarilor, Fundația Regală Margareta a României luminează casele și inimile a sute…

o oră ago