Limitless Agency, una dintre principalele agenții de marketing digital din România, raportează o cifră de afaceri de 4,25 milioane de euro în 2023, în creștere cu 31% față de anul anterior, devenind astfel una dintre cele mari companii de profil pe o piață fragmentată.
Creșterea Limitless Agency este datorată atât dezvoltării pieței de marketing digital, cât și investițiilor noi, lărgirii portofoliului de clienți și creșterii interesului și bugetelor companiilor pentru promovare online. Astfel, 56% din business este reprezentat de divizia SEO, 42% de divizia PPC și 2% de divizia Data & Analytics.
“2023 a fost un an excelent pentru agenția noastră, în care am depășit mai multe obiective de business. Ne-am consolidat și mai mult poziția pe piața de marketing digital, care este una extrem de fragmentată, cu promisiuni nerealiste la costuri foarte mici care într-o primă etapă pot crea un miraj potențialilor clienți. Doar că observăm și o educare și o conștientizare din partea clienților, care în ultimul an au alocat bugete mai mari strategiilor de marketing digital, dar cel mai important conștientizează că prin colaborarea cu o agenție mare au acces la know-how de calitate, la resurse și rezultate”, declară Daniel Slăvenie, CEO & Partner Limitless Agency.
Creșterea business-ului Limitless Agency se datorează și interesului tot mai mare al companiilor de a externaliza activitatea de marketing digital, dorind să lucreze cu agenții stabile, care au rezultate dovedite și sunt mereu la zi cu noutățile din domeniu.
În era digitală în care ne aflăm, companiile resimt din ce în ce mai mult presiunea de a-și extinde prezența online și de a se adapta rapid la schimbările din mediul digital. Din acest motiv, dorința de a externaliza marketingul digital a devenit o strategie tot mai frecvent adoptată de către diverse afaceri.
„Anul trecut, ne-am concentrat eforturile noastre asupra optimizării proceselor interne, investind în automatizări și inteligență artificială pentru a îmbunătăți serviciile și produsele noastre și pentru a eficientiza costurile. Am revizuit și modernizat baza noastră de date, iar către sfârșitul anului am finalizat ajustările necesare pentru a ne extinde pe piața americană sub brandul propriu. De asemenea, obiectivul nostru principal în perioada următoare se concentrează pe dezvoltarea în domeniul tehnologiei, având în vedere intensitatea competiției din această piață”, conchide Daniel Slăvenie, CEO & Partner Limitless Agency.
Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…