MarComm

Limitless Agency a încheiat 2023 cu afaceri de 4,25 milioane de euro, în creștere cu 31%

Reading Time: 2 minute

Limitless Agency, una dintre principalele agenții de marketing digital din România, raportează o cifră de afaceri de 4,25 milioane de euro în 2023, în creștere cu 31% față de anul anterior, devenind astfel una dintre cele mari companii de profil pe o piață fragmentată.

Creșterea Limitless Agency este datorată atât dezvoltării pieței de marketing digital, cât și investițiilor noi, lărgirii portofoliului de clienți și creșterii interesului și bugetelor companiilor pentru promovare online. Astfel, 56% din business este reprezentat de divizia SEO, 42% de divizia PPC și 2% de divizia Data & Analytics.

“2023 a fost un an excelent pentru agenția noastră, în care am depășit mai multe obiective de business. Ne-am consolidat și mai mult poziția pe piața de marketing digital, care este una extrem de fragmentată, cu promisiuni nerealiste la costuri foarte mici care într-o primă etapă pot crea un miraj potențialilor clienți. Doar că observăm și o educare și o conștientizare din partea clienților, care în ultimul an au alocat bugete mai mari strategiilor de marketing digital, dar cel mai important conștientizează că prin colaborarea cu o agenție mare au acces la know-how de calitate, la resurse și rezultate”, declară Daniel Slăvenie, CEO & Partner Limitless Agency.

Piața, definită tot mai mult de externalizarea marketingul digital. De ce aleg companiile această variantă

Creșterea business-ului Limitless Agency se datorează și interesului tot mai mare al companiilor de a externaliza activitatea de marketing digital, dorind să lucreze cu agenții stabile, care au rezultate dovedite și sunt mereu la zi cu noutățile din domeniu.

În era digitală în care ne aflăm, companiile resimt din ce în ce mai mult presiunea de a-și extinde prezența online și de a se adapta rapid la schimbările din mediul digital. Din acest motiv, dorința de a externaliza marketingul digital a devenit o strategie tot mai frecvent adoptată de către diverse afaceri.

Limitless Agency a investit anul trecut în jur de 300.000 euro în optimizarea proceselor interne, automatizări și training pentru echipă.

„Anul trecut, ne-am concentrat eforturile noastre asupra optimizării proceselor interne, investind în automatizări și inteligență artificială pentru a îmbunătăți serviciile și produsele noastre și pentru a eficientiza costurile. Am revizuit și modernizat baza noastră de date, iar către sfârșitul anului am finalizat ajustările necesare pentru a ne extinde pe piața americană sub brandul propriu. De asemenea, obiectivul nostru principal în perioada următoare se concentrează pe dezvoltarea în domeniul tehnologiei, având în vedere intensitatea competiției din această piață”, conchide Daniel Slăvenie, CEO & Partner Limitless Agency.

Romanita Oprea

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

18 ore ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

o zi ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

o zi ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago