Lifestyle

Longines a inaugurat primul său boutique monobrand în România

Reading Time: 2 minute

Brandul elvețian de ceasuri Longines a deschis la București, în Băneasa Shopping City, primul său boutique monobrand din regiune, operat de grupul românesc B&B Collection.

Pe o suprafață de 39 mp, magazinul oferă între 300 și 400 de ceasuri Longines, inclusiv din cele mai noi colecții ale companiei, potrivit Președintelui Longines, Walter von Känel, prezent la inaugurarea boutique-ului, alături de Vicepreședintele Financiar al Longines, Richard Strohmeier.

„Suntem cu adevărat mândri să deschidem primul nostru magazin în România, și să oferim clienților noștri din această țară oportunitatea de a se bucura de universul Longines, dar și de colecțiile noastre elegante, într-un mediu de lux”, a declarat Walter von Känel.

Președintele Longines, Walter von Känel (al doilea din dreapta), la inaugurarea boutique-ului din Băneasa Shopping City

Printre noutățile prezentate la lansare se numără și un nou model din cadrul colecției Longines Master Collection, cu mecanism automatic conceput exclusiv pentru Longines, cu indicator pentru fazele Lunii.

B&B Collection este este importator oficial și distribuitor autorizat pe piața românească a peste 100 de branduri internaționale de ceasuri si bijuterii, având patru concepte de magazine specializate în vânzarea asistată a ceasurilor și bijuteriilor (KULTHO, Splend’or, Be in time și B&B Collection). Compania fondată de familia Bîndă este și unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de retail a produselor de parfumerie și îngrijire, prin rețeaua națională de magazine Kendra beauty cosmetics și Kendra make up.

Fondată în 1832 în Saint-Imier Elveția, Longines este numărul trei la nivel global printre companiile producătoare de ceasuri elvețiene, fiind parte din Swatch Group Ltd., cel mai important producător de ceasuri din lume. Brandul Longines este prezent în peste 150 de țări.

Puteți citi din 18 octombrie, în Biz nr. 336, un interviu cu Președintele Longines, Walter von Känel, despre decizia de a deschide primul boutique monobrand Longines din România, despre tendințele globale din domeniul orologeriei și despre strategia legendarului brand elvețian.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

4 ore ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

4 ore ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

4 ore ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

5 ore ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

5 ore ago

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

12 ore ago