Companii Video

Cristina Pateșan, Good Routine, la Zilele Biz: Adaptarea la noul context înseamnă o comunicare autentică și responsabilă

12 nov. 2020 2 min

Cristina Pateșan, Good Routine, la Zilele Biz: Adaptarea la noul context înseamnă o comunicare autentică și responsabilă

Reading Time: 2 minute

Adaptarea la noul context a însemnat o comunicare autentică și responsabilă cu consumatorul, cu nevoile lui din această perioadă, cu neliniștile lui și încercarea de a-l susține în această provocare, a declarat la Zilele Biz Cristina Pateșan, Business Unit Director al Good Routine, primul brand propriu de suplimente alimentare al Secom.

Această perioadă a fost pentru Secom un mix de adrenalină și de provocare continuă, a arătat Cristina Pateșan. “Din punct de vedere business suntem privilegiați, domeniul în care activăm este unul în care există o nevoie și o cerere reală din partea consumatorilor, care caută produse naturale de calitate cu care să își susțină sănătatea în această perioadă dificilă”, a spus reprezentanta Secom, la Ziua de Media & Marketing.

Cristina Pateșan a adăugat că pentru Secom este o mare responsabilitate, aceea de a nu măsura succesul în numărul de flacoane vândute, ci mai degrabă în impactul direct în viața consumatorilor

“În pandemie, comenzile de produse, în special cele pentru imunitate, au crescut considerabil, așa că prima provocare a fost asigurarea stocurilor. Totodată, provocările Secom și eforturile pe care le-a făcut pentru a le depăși au fost legate de echipă și de modul de lucru, ca să poată funcționa în siguranță, să își poată păstra partea de sănătate fizică, dar și echilibru psiho-emoțional și partea de a găsi planurile potrivite pentru diferitele scenarii pe care pandemia poate să ne ducă”, a spus Cristina Pateșan.

Compania s-a implicat în perioada pandemiei – în susținerea pacienților din centrele de izolare cu produse din portofoliu, să susțină oamenii din linia întâi cu mese calde și echipamente de protecție.

Secom a ales să doneze și să dea posibilitatea consumatorilor săi să doneze la fiecare comandă făcută de pe site, iar banii să meargă către asociația Zi de Bine.

Totodată, Secom a creat noi inițiative sau a continuat unele deja începute. În perioada de urgență au fost create două inițiative noi: Stau calm acasă, inițiativă creată cu ajutorul terapeuților din clinica Oana Nicolau și inițiativa Conectare în Familie, menită să mențină echilibrul failiei ăăn această perioadă dificilă.

În ceea ce privește inițiativele mai vechi, revista Perspecive a ajuns la cea de-a 21 ediție și în cel mai recent număr tratează subiectul stresului.

Rutina echilibrului

„Ce a însemnat contextul curent pe lângă adaptarea la noile realități si provocarea de a înțelege ce și cum să facem? La testul pe care l-am primit, care a fost un test de determinare în a păstra planurile create cu mult înainte de a ști ce va însemna acest an. Cred că nu există un exemplu mai bun decât lansarea primului brand privat de suplimente alimentare – Good Routine”, a arătat Cristina Pateșan.

Acestă lansarea era gândită din 2019. Este un brand de lifestyle construit în jurul preocupării românilor de a avea un stil de viață sănătos, de a preveni mai degrabă decât de a trata, de agăsi acele mici obiceiuri care să îl ducă la echilibru.

Pandemia nu afăcut decât să scoată în evidență cât de importante sunt bunele obiceiuri în găsirea unui stil de viață sănătos. Good Routine este despre oameni normali, cu obiceiuri bune. Despre geturi mici care duc la schimbări mari, despre gestul bun repetat în fiecare zi până devine rutină”, a explicat reprezentanta Secom.

Zilele Biz au loc între 9 și 13 noiembrie. Puteți urmări transmisia live pe pagina de Facebook a revistei Biz. Detalii despre eveniment puteți afla aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: