Companii MarComm Stiri

Digitas România se lansează sub umbrela Publicis Groupe

7 dec. 2020 3 min

Digitas România se lansează sub umbrela Publicis Groupe

Reading Time: 3 minute

Astăzi, lumea este condusă de date. Odată cu ritmul tot mai alert al evoluției tehnologice, datele au devenit parte integrantă din viață. În mijlocul acestui boom digital, vine și lansarea agenției Digitas, parte a Grupului Publicis România.

Digitas, agenția de Connected Marketing a Publicis Groupe, este creată pe principiul că există modalități mult mai bune pentru ca brandurile să se conecteze cu oamenii, iar oamenii, la rândul lor, să se conecteze între ei. Folosind date cât mai complexe, tehnologie, creație, media și strategie, Digitas oferă rezultate ambițioase prin intermediul unor soluții digitale interconectate, cuprinzând campanii multi-platformă sau omnicanal, experiențe de brand, marketing social, date, CRM.

Noua agenție consolidează serviciile oferite de Publicis Groupe România, ducând oferta de soluții de date pentru campaniile de marketing la următorul nivel, oferind clienților și pieței capacități avansate, inclusiv analize predictive. Agenția se lansează ca o structură unică de servicii complete, cu o echipă solidă de profesioniști în analiza datelor, dublată de un grup de experți în Creație, Media, Strategie și Tehnologie. Întreaga echipă va ajuta clienții să reușească în tot acest ecosistem tehnologic al marketingului aflat în continuă schimbare.

Digitas România va funcționa ca un centru de excelență pentru întregul Grup local. Biroul cuprinde 22 de experți și este condus de Călin Buzea, din poziția de Managing Director & CTO.

„Sunt foarte încântat de businessul Digitas în România. Marketingul digital românesc a evoluat foarte repede, în multe cazuri, simultan cu piața externă, iar această lansare vine într-un moment excelent – ca răspuns direct la nevoia locală de soluții de transformare digitală a marketingului. Vom dezvolta strategii bazate pe date și tehnologii care identifică cele mai bune modalități pentru clienții noștri, pe toate platformele lor sau pe cele partenere, cu soluții plătite sau organice, de a ajunge mai bine la consumatorii lor. Ca parte din această structură globală, vom avea acces la know-how 360’ și la o rețea de colaborare formată din experți din întreaga lume”, spune Călin Buzea, Managing Director Digitas Romania.

Înainte de a deveni Managing Director al Digitas România, Călin a condus divizia Digitală a Publicis. El îi va raporta direct lui Teddy Dumitrescu, CEO al Publicis Groupe România.

„Grupul nostru este acum cel mai bine poziționat pentru a oferi soluții eficiente de comunicare tuturor liderilor de afaceri din România. Cum cu toții trăim o perioadă de incertitudine, industria de comunicare necesită o abordare strategică și eficientă, axată pe date. Cu Digitas, un brand global de agenții care adună toate capabilitățile sub un singur acoperiș, cred că avem totul. Suntem bucuroși să salutăm această cultură unică în grupul nostru”, a afirmat și Teddy Dumitrescu.

Digitas este agenția de Connected Marketing, construită pe principiul că există modalități mai bune pentru ca brandurile să se conecteze cu oamenii. Lider în Gartner Magic Quadrant / Global Marketing Agencies timp de cinci ani consecutivi, Digitas deservește brandurile de top din lume printr-o rețea globală formată din peste 4,000 de angajați în peste 30 de țări și 50 de birouri.

„Suntem foarte încântați că România se alătură oficial rețelei de agenții dinamice Digitas. Clienții noștri văd Digitas România ca pe o oportunitate clară de a mobiliza o rețea globală conectată, cu acces deplin la organizarea și structura Power of One a grupului Publicis” – JODI Robinson, CEO Digitas America de Nord

În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: