MarComm

MAINSTAGE | THE AGENCY anunță lansarea „Digital Human”

Reading Time: 3 minute

MAINSTAGE | THE AGENCY, agenția de publicitate full service lansată de grupurile de entertainment Global Records și Untold, introduce pentru prima dată în România conceptul de „Digital Human”.

Serviciul este o nouă resursă prin intermediul căreia clienții pot accelera transformarea digitală în cadrul companiilor pe care le reprezintă.

Digital Human

Termenul de „Digital Human” reprezintă următorul pas în manifestarea interacțiunii umane. Modul în care creăm un om digital este păstrând cât mai mult posibil din atributele umane, precum vocea, mișcările corpului și expresia facială, folosind captarea mișcării și tehnologia în timp real, dar adăugând un nou strat: corp digital. Acest corp digital nu are limite în spațiul digital, putând face orice își poate mintea imagina.

„Ne-am gândit la acest nou concept încă din anii trecuți, dar odată cu pandemia nevoia clienților de a-și accelera transformarea digitală a devenit din ce în ce mai urgentă. Frumusețea tehnologiei și a spațiului virtual este faptul că acestea nu cunosc limite. Putem crea diferite personaje, experiențe, spații. Astfel, ne bucurăm să avem alături din ce în ce mai multe companii cu idei îndrăznețe care să ne ajute să ducem această tehnologie la un alt nivel.”, a declarat Mădălin Nitiș, Director General MAINSTAGE |  THE AGENCY.

Specialiștii MAINSTAGE au introdus acest concept în România din dorința de a păstra o legătură mai strânsă între realitate și spațiul virtual. Aceștia consideră că este vital pentru un brand să vină cu ceva nou, să își poată păstra poziția pe piață sau chiar să supraviețuiască.

”Digital Human” se bazează pe un proiect inovator, care se adresează companiilor care se gândesc cu îndrăzneală la viitor și vor să fie diferite.

În spatele acestui concept inovator se află Michael Adrian Mircea, Director de Tehnologie Creativă și echipa sa, care a dezvoltat deja primul personaj virtual-Wello.

„Ne dorim să folosim tehnologia pentru a îmbunătăți experiența umană. Oamenii digitali sunt aici pentru a umple golurile și a face un pas mai departe, putând exprima și întruchipa complet un brand sau un proiect, fiind creați „din cap până în picioare” pentru a exprima o idee. În același timp, pentru a naviga în spațiul virtual într-un mod cu adevărat fără limite, e nevoie de un om digital. Un om digital pentru un spațiu digital.”, a declarat Michael Adrian Mircea, Director de Tehnologie Creativă MAINSTAGE | THE AGENCY.

Wello a fost un proiect special, deoarece această nouă tehnologie, distractivă și captivantă, urma să fie folosită pentru a ajuta adolescenții și copiii să deprindă obiceiuri sănătoase, precum nutriția, sportul, alfabetizarea financiară, bunăstarea și multe altele.

Provocarea Wello

Crearea Wello a reprezentat o provocare pentru echipa MAINSTAGE, deoarece corpul acesteia nu era simetric din cauza membrelor robotizate, dar rezultatul a fost bun, atât din punct de vedere tehnic, cât și estetic.

„Suntem foarte încântați să folosim această tehnologie lansată de către echipa MAINSTAGE și ne bucurăm că împreună am parcurs un proces remarcabil. Cel mai uimitor este faptul că personajul nostru a fost creat cu feedback complet de la copiii cu vârste cuprinse între 10 și 18 ani! Ne-au ajutat să dezvoltăm primul influencer virtual în crearea de obiceiuri sănătoase: Wello.

Acest lucru le permite să învețe despre obiceiuri sănătoase în școli sau acasă, despre alimentație, activități distractive, educație sexuală și multe altele. Nu ne oprim aici și lucrăm deja cu MAINSTAGE la noile lecții și ne propunem, de asemenea, să prezentăm Wello și în alte limbi.”, a adăugat Sveatoslav Vizitiu, co-fondator Wello.ai.

Despre MAINSTAGE | THE AGENCY

Înființată în 2018, MAINSTAGE | THE AGENCY este agenția de publicitate full service lansată de grupurile de entertainment Global Records și Untold, formată din specialiști din industria de advertising, dar și din colaboratori cu experiență în digital content creation, stand-up comedy, muzică, creative technology.

Serviciile agenției au întotdeauna în prim plan inovația în comunicare și pop culture. Agenția are în portofoliul său clienți din diferite domenii precum retail, FMCG, băuturi răcoritoare, băuturi alcoolice, do it yourself, centre comerciale, ecommerce. Printre aceștia se enumeră: Penny, Coca Cola, Mega Mall, Mathaus, eMag, Group Seb, Fru-Fru, Untold, Global Records, Salvați Copiii, Elfi, 7 Car, etc.

În prezent, echipa MAINSTAGE | THE AGENCY este alcătuită din 20 de angajați și colaboratori și a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de 1 milion de euro.

Photo 92885800 / 3d © Wave Break Media Ltd | Dreamstime.com

Romanita Oprea

Recent Posts

DS Automobiles prezintă colecția Antoine de Saint Exupéry

DS Automobiles continuă să își prezinte colecțiile în fiecare an, la fel ca în lumea modei. Colecția 2024 este o…

o oră ago

Alexander Manu: Romanian Design Week 2024 susține o viziune în care industriile creative locale devin o inspirație pentru o dezvoltare împinsă de comunitate

Mai puțin de două săptămâni ne mai despart de Romanian Design Week, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor creative. Sărbătoarea creativității este…

3 ore ago

Leader Team Broker menține neschimbate prețurile pachetelor de asigurare IT

Leader Team Broker de asigurare, integrator de oferte specializat în pachete complexe de asigurări de răspunderi profesionale IT și Cyber…

3 ore ago

Cât de periculoasă este o furtună geomagnetică. Ar putea distruge toate echipamentele electronice și internetul

O furtună geomagnetică sau solară poate avea consecinţe dezastruoase pentru reţelele electrice sau chiar pentru comunităţile care s-ar baza exclusiv…

4 ore ago

Producțiile independente de operă ale Asociației Nirmal Art invitate la Summitul Muzical European de la Sibiu

Aflat la cea de a V-a ediție, Summitul Muzical European este un eveniment cultural major organizat de Filarmonica de Stat…

4 ore ago

Pilonul II de pensii private obligatorii a strâns 27 mld. euro de la 8 milioane de români

Administratorii fondurilor de pensii private obligatorii (Pilonul II) au trimis zilele acestea scrisoarea anuală de informare cu numărul 100.000.000 către…

4 ore ago