Renașterea brandurilor românești
O serie de branduri istorice românești, uitate, revin încet-încet la viață și se pregătesc să ia cu asalt piața modernă, mizând...
O serie de branduri istorice românești, uitate, revin încet-încet la viață și se pregătesc să ia cu asalt piața modernă, mizând...
Labubu, mai mult fake decât originale, invadează și România, în special în magazinele de cartier și în zonele populare pentru turiști,...
KIKO MILANO Power Shake este o colecție de produse de îngrijire a tenului complet nouă, plină de ingrediente active care vor...
PENNY anunță cu mândrie susținerea filmului Cravata Galbenă, dedicat celebrului dirijor român Sergiu Celibidache, unul dintre cei mai mari artiști ai...
Rituals lansează începând cu 1 septembrie Intuiția, o nouă colecție ediție limitată pentru toamnă-iarnă, creată pentru a te ajuta să oferi...
Pernod Ricard România și agenția de trade-marketing și inovație Mediascope au ridicat standardul pentru experiențele off-trade din această vară prin campania...
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai importanți producători de produse de carne ambalată din România, introduce pe piață gama Sissi...
Indiferent de genul filmului preferat, spectatorii pot să descopere plăcerea dincolo de limite – acesta a fost mesajul campaniei Magnum Utopia,...
Pregătirile pentru școală nu înseamnă doar caiete și ghiozdane, ci și idei pentru pachețelul din pauze. Mixit lansează selecția „Back to...
Pepsi, brandul emblematic din portofoliul PepsiCo România, a oferit o experiență memorabilă la UNTOLD X, festivalul din inima Transilvaniei, clasat pe...
Herbalife, companie internațională de top în produse de nutriție și wellness, lansează H24 Prolong Energy Gel, un supliment inovator, sub formă...
PENNY România este partener oficial la Codru Festival, unul dintre cele mai așteptate evenimente muzicale ale verii, care va avea loc...
Path, divizia Lowe Group specializată în analiza datelor și generarea insight-urilor de consumator, anunță lansarea TrendPulse, un nou instrument de monitorizare...
Piața de Influencer Marketing din România continuă să crească și atinge valoarea de 112 milioane de euro în anul 2025, conform...